[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop dat er nog wat Spinning Tail to Multicolor 100's tevoorschijn komen voor Pijnacker.
Nu ga ik echt ff stoppen met bestellen :p

Ik hoop stiekem om nog wat Secret Salutes in Pijnacker, wie heeft ze in zijn wagentje en wil ze netjes terug leggen :)

Top Jo, dan ben ik helemaal blij! Kan ik nu wat anders gaan doen als F5én!

EDIT En natuurlijk weer bedankt voor deze super actie!

Ik mis de frozen by fire, jammer dat deze cake er dit jaar niet meer is want het is echt een topcake :)

voor de liefhebber heb nog 4x secret salute in mijn winkelwagentje zitten maar bestelling gaat helaas niet door dus komt er nu op in rosendaal!!!

Zo dan, volhouder wint, met enige regelmaat de diverse secties gecheckd en net nog een mooie 4seasons kunnen bestellen:D

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Goedemorgen het was een erg drukke avond gisteren en het is nog steeds druk in de shop
Ben nu bezig met de partij die ik gisterenochtend heb opgekocht in de webshop toe te voegen. Niet bestaande producten zal in de loop van de week worden maar bv het Buurtpakket, Secret Salutes en Event Horizon Z-3 104's worden in de loop van de dag weer toegevoegd.

Bedankt voor de update! De partij die je gisterochtend gekocht hebt,van welk merk is dat? Rubro, Zena? Sorry ben gewoon een beetje nieuwsgierig;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan