[Actie 2016] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het kader van vol is vol.
Kan ik mijn bestellingen die ik wil doen wel samenvoegen met mijn eerdere bestelling in rotterdam zodat ik ze tegelijk op kan halen.

M.v.g. Ischa

top actie! maar wat zijn de afhaaltijden van deze actie? Misschien dat ik er over heen kijk maar kan het nergens vinden.

Bij het afronden van de bestelling kan je dit selecteren op de pagina waar je ook je gegevens etc. invult! :)

Welke afhaaltijden gelden er voor ophalen in Rotterdam 29 december? Bij het afronden van de bestelling kon er alleen tussen ochtend en middag worden gekozen. Dit is nogal een breed begrip en ik ben graag op de juiste tijd aanwezig.

die vraag heb ik inderdaad ook, wat zijn de afhaaltijden voor rotterdam? en moet ik de gegevens pas invullen nadat ik de bestelling betaald heb ? kan namelijk geen afhaaltijd vinden, en ook niet waar ik de gegevens in moet voeren.

In het kader van vol is vol.
Kan ik mijn bestellingen die ik wil doen wel samenvoegen met mijn eerdere bestelling in rotterdam zodat ik ze tegelijk op kan halen.

M.v.g. Ischa

Nieuwe orders 's ochtends afhalen in Rotterdam is niet meer mogelijk. Wanneer je al een bestelling hebt lopen in de ochtend kan je dit hieraan nog wel toevoegen. De mogelijkheid tot het afhalen 's avonds is nog wel beschikbaar, tijden hiervan zijn van 18 tot 20 uur.

Omdat we in Steenbergen een veel grotere capaciteit hebben zijn hier alle afhaalblokken nog wel beschikbaar.

www.vuurwerklandfreaks.nl

Ik heb een vraagje aan vuurwerkland-steenbergen,

Klopt het dat jullie geen salute cakes hebben op de website of kijk ik er nou overheen?

@Havoc dat is de oude site, staan geen prijzen bij. Artikelen daar worden nog aangepast voor de reguliere bestellingen.

Toch nog even een Cruel Traction besteld voor 99 euro kon het toch niet laten...

Nu heb ik dit jaar gewoon 6 cakeboxen besteld voor mooie prijsen toppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan