[Actie 2016] Heron Fireworks - 3 halen, 1 betalen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt! Maar die fonteinen zijn het waard, dus als ik toch naar Elten rijd, dan pak ik die maar even mee.

Ben nooit echt onder de indruk geweest van fonteinen. Maar op het filmpje was te zien dat deze een behoorlijke hoogte haalde. Misschien toch maar een keer weer 1 proberen.

Zijn mooie fonteinen hoor! Als het goed is zijn al die Weco en Zink fonteinen geproduceerd door Bugano. En dat is echt dikke kwaliteit! Van die Nederlandse prulfonteinen kunnen mij ook niet bekoren ( met uitzonderingen daar gelaten ), maar deze fonteinen komen echt professioneel over!

Ben nooit echt onder de indruk geweest van fonteinen. Maar op het filmpje was te zien dat deze een behoorlijke hoogte haalde. Misschien toch maar een keer weer 1 proberen.

Doe het! als je deze 1 keer hebt gehad ben je eraan verkocht. Zijn het geld zeker waard.

lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken

Ja het is daar wel filerijden :sad:

Neem broodjes en thermoskan koffie mee je weet nooit

Ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest en van die enorme drukte was niks te zien. Kon voor de deur parkeren en werd gelijk geholpen. Dat filerijden is volgens mij al lang verleden tijd

Vanmiddag de folder ontvangen en daar is duidelijk Xplode als merk te zien. Onder andere die van de filmpjes van pagina 1.

Zie alleen nu dat ze in de webshop aangeven dat er 7 stuks zijn in totaal in plaats van 14.

Ook maar een paar potjes voor een projectje gekocht
9 x supermarkt killer 1
12 x supermarkt killer 5
12 x supermarkt killer 6
6 x supermarkt killer 7
3 x supermarkt killer 3
3 x supermarkt killer 2
3 x supermarkt killer 4

De actie is 3 halen 1 betalen
Ik heb 15x nr 6
15 x nr 7
En 7x nr 4

Bij elkaar 37 cakes krijg ik 37 cakes of
37 x 3 cakes(das 3 halen 1 betalen toch????

Als je 1 doos neemt heb je 3 stuks.
Neem je er 5 dozen heb je 15 stuks.

Volgens mij heb jij het over stuks, dan heb je in jou geval 37 cakes!
Ik heb 2,5 karton van deze actie besteld.

De actie is 3 halen 1 betalen
Ik heb 15x nr 6
15 x nr 7
En 7x nr 4

Bij elkaar 37 cakes krijg ik 37 cakes of
37 x 3 cakes(das 3 halen 1 betalen toch????

Maar 1 doos kost 5 euro?
Maar wat kost losse stuks dan?

Ik kijk er eig nu pas naar
Heb heron ook al een mail gestuurd dus misschien daar even op wachten

Maar 1 doos kost 5 euro?
Maar wat kost losse stuks dan?

Ik kijk er eig nu pas naar
Heb heron ook al een mail gestuurd dus misschien daar even op wachten

Heel simpel. Als je er 1 in je winkelwagen doet dan krijg je er 3. Gaat automatisch. Je kan ze niet per 1 stuk (los) bestellen.

Oftewel voor €5 heb je 3 potjes.

Zitten jullie niet toevallig naar die Mine filmpjes te kijken?:P Alle supermarkt potjes zijn toch echt verschillend, even naar beneden scrollen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan