[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag hebben we de eerste pallets met vuurwerk van Wolff weer binnen gekregen :cool:
Met een aantal nieuwe items er ook bij, ook alle nieuwe dummy's van Wolff hebben we meegekregen.

En even later kwam ook de folder binnen :p

15181147_1246797082058605_3178727206901740305_n.jpg

15202529_1247036238701356_6431438079789936730_n.jpg

Altijd weer spannend of alles in de auto past :) Ik geloof echt dat ik dit jaar zeg maar volgeboekt ben.

Komt de folder ook in PDF hier op de site? Of staat tie op de site (nog niet gekeken daar :angel: )

Zag het vanmorgen al op FB langs komen, maar mooie foto Patrick.
Blijft mooi om te zien.

Altijd weer spannend of alles in de auto past :) Ik geloof echt dat ik dit jaar zeg maar volgeboekt ben.

Komt de folder ook in PDF hier op de site? Of staat tie op de site (nog niet gekeken daar :angel: )

Zal even kijken of ik hem ergens van de week kan uploaden of online zetten

Nog precies een week voor de freak actie afloopt!
Profiteer t/m 30 november onze freakactie met mooie korting op producten van Evolution, Pangu en Wolff!

Voor mij komt er in ieder geval nog een Final Fate bij en ongetwijfeld nog wat anders. Van de week of later, even zien hoe het uitkomt. Kadootje voor een maat van mij, in ruil voor een partijtje haardhout. Leuke ruil 30 seconden vuur tegen 150 uur vuur :)

Voor mij komt er in ieder geval nog een Final Fate bij en ongetwijfeld nog wat anders. Van de week of later, even zien hoe het uitkomt. Kadootje voor een maat van mij, in ruil voor een partijtje haardhout. Leuke ruil 30 seconden vuur tegen 150 uur vuur :)

Geen probleem, heb ze klaar staan :p

IMG_0961.jpg

IMG_0962.jpg

Supersnelle reactie weer, daar houd ik van. Ziet er fijn uit, dat gaat dan in ieder geval een kartonnetje worden. :D

Voor mij staat ie ook klaar, maar dan op een ander adresje. Mag ook in Huizen langs, dus wellicht nog eentje toevoegen aan mijn bestelling. Verwacht veel van de Final Fate!

Zo als gezegd nog een mini bestelling gedaan en dat was het ook echt voor dit jaar. Nu wachten op de mooie samengevoegde lijst dan zien we wel wat de schade is.

Tot de 29ste!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan