[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag een kort bezoekje gebracht aan deze winkel. Voor mij toch een van de beste winkel voor freaks.
Ze hebben naast de mooie acties en aanbod van goede lijnen het gewoon heel goed voor elkaar allemaal.
En dat is voor een groot deel aan Patrick te danken.
De nieuwe artikelen komen druppelsgewijs binnen en de vuurwerfolder ligt klaar in de winkel.
Patrick het was fijn om je weer even te spreken!!

Zojuist de eerste artikelen van Pangu binnen gekregen te samen met een groot deel van de dummy's :p

Even een paar plaatjes erbij :wink:

IMG_0975.jpg

IMG_0976.jpg

IMG_0977.jpg

IMG_0978.jpg

IMG_0979.jpg

Wil je nog profiteren van de freak actie, je hebt nog tot 30 november om te bestellen!

Naar aanleiding van de plaatjes nog even een vraagje :D Ik heb een aantal :rolleyes: bestellingen gedaan via de oude site. Wordt mijn nieuwe bestelling er dan nog aan toegevoegd als ik 31-12 08:00-12:00 selecteer als afhaaltijd? Wordt het uiteindelijk ook samengevoegd tot een afhaalbon?

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels alle bestellinen van de oude site gekoppeld aan de nieuwe site.
Als jij op de nieuwe site besteld wordt hij automatisch door mij ekoppeld aan de rest van je bestelling.
Vanaf 1 december ga ik de samengevoegde pakbonnen aan iedereen mailen

net nog een bestelling gedaan klopt het dat de afhaal bewijs er nu ander uit ziet dan me bestelling er voor

Ja dat klopt idd, vanwege de nieuwe site.
Begin van december krijg je per mail een compleet afhaalbewijs waar alles op staat.

Nog twee dagen loopt de freakactie, woensdag in de loop van de avond zullen de actie prijzen gaan verdwijnen.
Profiteer nu dus nog snel van deze actie!

ooooo Ik ga toch nog even een kijkje nemen :D

En ik heb een product gezien die gaaf is.... niet duur...... en een musthave is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan