[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit nu hetzelfde assortiment als eind December?

Stiekem hoop ik de Crazy Tails nog ergens te zien opduiken:D

Afhankelijk van wat er met de rest voorraad gebeurd de komende weken, zullen er mogelijk nog artikelen worden toegevoegd

Vraagje, de sky palms. is dat de versie met het dikke goud zoals die bedoeld is of met dat dunnere 'sterrenstof' achtige goud?

Of bedoel je met "de oude versie" het dikke goud zoals die bedoeld was en in 2013 was?. Alleen dan van productie jaar 2015. In dat geval moet ik er wel even eentje bestellen namelijk :)

Beste freaks is er misschien nog iemand zo vriendelijk om met mij aub karton willows in colour te delen een fantastische cake in mijn ogen van Evolution. Stuur mij aub pm als je wilt en dan regel ik het met Patrick...

Beste freaks is er misschien nog iemand zo vriendelijk om met mij aub karton willows in colour te delen een fantastische cake in mijn ogen van Evolution. Stuur mij aub pm als je wilt en dan regel ik het met Patrick...

Ik hoop voor je dat je het type krijgt zoals op het sample filmpje. De beelden van vwc en vuurwerbieb zijn toch allerminst overtuigend.

Vamiddag maar is bestellen.
In combinatie met pyrofreaks huizen.
Als ik dan een mailtje stuur kan ik het teglijk ophalen toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan