[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
De beheerder is er druk mee bezig, zit er al de hele ochtend bovenop.
Ik baal hier gigantisch van want dit soort problemen wil je niet met oververhuizen van de site.

Die zijn gelukkig zo goed als voorbij maar schijnt ook iets met een server probleem te zijn.
Heb de technischte termen wel gehoord maar ben ik alweer kwijt :bonk:

Ik heb altijd vrij goed de touwtjes in handen en wil dungen graag goed doen. Helaas heb ik dit dus niet in de hand en baal er best van mede doordat je van derde hoort wat de planning is en dat dus toch anders blijkt te zijn...

Komt allemaal vast goed Patrick. Ik snap dat het een tegenslag is maar wij freaks kunnen vast nog wel een dagje wachten :)

Mochten jullie dingen tegenkomen of zien wat niet klopt stuur me even een pm dan kan ik daar naar kijken!

Maar onze vernieuwde site is dus in de lucht :)
Met daarop ook onze nieuwe artikelen en de nieuwe freak actie, hierbij geldt voor de meeste cakes een korting van 30% en op de meeste cakeboxen 25%, tevens is er een nog een groepje aanbiedingen met wat scherper geprijsde artikelen.

Mocht je al reeds een bestelling bij ons hebben lopen en wil je hier aan toevoegen, kies dan als afhaaltijd 31-12 08.00-12.00 dan voegen wij hem voor je toe aan de rest.
Wij hanteren geen minimum bestel bedrag dus je kan ook 1 cake van €10.00 toevoegen aan je bestelling of bestellen.

Overige artikelen van Wolff, Pangu of Evolution kunnen we bij karton afname altijd bestellen, met een nette korting.

Dit jaar zal ik niet in Huizen komen, maar kan het iedereen aanraden, goede service en snel antwoord van Patrick.

Complimenten voor de site, ziet er overzichtelijk en netjes uit!

Die zijn alleen via de underground site te bestellen, je kan ons wel als afhaalpunt selecteren waardoor
Je het wel met je andere bestelling kan afhalen

Complimenten voor de nieuwe site!!

Ziet er mooi uit, ga zeker eens kijken naar de mooie freaks prijzen:p en bestellen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan