[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zitten halverwege september, de vroege vogel actie loopt nog 2 weken door.
Profiteer er nog snel van!

Achter de schermen zijn we druk bezig met het samenstellen van het assortiment en hopen halverwege oktober de site weer gevuld te hebben met het nieuwe assortiment en de nieuwe actie's.

Vroege vogel actie alweer bijna voorbij, at vliegt de tijd zeg.
Maar mooi om te lezen dat er hard gewerkt wordt aan het assortiment van dit seizoen.

Wij zijn ook dit jaar weer dealer van Underground vuurwerk, je vind ons als Vos ijzerhandel met postcode 1271 AS.

Tevens hebben wij van een aantal producten van vorig jaar nog een beperkte voorraad, deze zijn t/m 30-9 nog te bestellen op onze site.
De Across the Nation, Malibu Action en Turn on the Heat hebben nu nog een actie prijs.
Tevens hebben wij ook nog Return of the Phoenix voorradig.

Laatst bewerkt:
Vandaag is de laatste dag om nog te profiteren van de Vroege Vogel prijzen!
Bestel nu dus nog snel op www.pyrofreakshuizen.nl

Achter de schermen zijn we druk bezig om onze nieuwe site te vullen met het nieuwe assortiment, wij hopen deze zsm te kunnen openen.

Helaas is er een fout met de prijzen op de site ontstaan waardoor de prijzen nu al terug zijn gezet ipv morgen.
Mocht je nog iets willen bestellen vandaag, stuur mij dan vandaag even een mail naar [email protected] en dan verzorgen wij het nog voor de vroege vogel actie prijs.

De site gaat voledig vernieuwd eorden, achter de schermen ben ik druk bezig om het nieuwe assortiment erop te plaatsen en plan is dat deze week de nieuwe site met het nieuwe assortiment online komt.

Met uiteraard de nieuwe acties!,

De site gaat voledig vernieuwd eorden, achter de schermen ben ik druk bezig om het nieuwe assortiment erop te plaatsen en plan is dat deze week de nieuwe site met het nieuwe assortiment online komt.

Met uiteraard de nieuwe acties!,

Zoals het er nu naar uit ziet hoop ik morgen begij van de middag zodra ik op de zaak ben de nieuwe site online te kunnen gooien :)

Uiteraard zal ik jullie hiervan op de hoogte stellen!

Een stapeltje nieuwe artikelen en een leuke kortings actie :cool:

Mocht je niet kunnen wachten tot morgen welke nieuwe artikelen erbij komen en welke actie's stuur dan geeust een pm of mail naar [email protected]

Patrick een PM mag je mij altijd sturen, heeeeeeellll mischien dat ik toch afreis naar jullie...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan