[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Men is druk bezig met het verhuizen van de site, ik hoop er zo uitsluitsel over te hebben.
Zodra ik wat weet laat ik het hier even weten.

De site is verhuisd, maat ik heb begrepen dat het soms even kan duren voordat de nieuwe site zichtbaar is.
Was technisch verhaal waar ik de helft alweer van ben vergeten.

Helaas kan ik hem nu dus niet bekijken en checken, mocht je tegen problemen aan lopen zodra hij online komt laat het me dan even weten, dan kan ik daar naar kijken voor jullie.

Het duurt allemaal wat langer dan gepland helaas :sad:
Ik heb net de webdesigner even een mail gestuurd, of hij er zo even wil induiken.

De website ligt er in zijn geheel uit zo te zien.

Het lijkt op dat de server plat ligt waar je je website op host, voor zover ik het kan zien hoor.

Ik denk dat je webdesigner er weinig aan kan doen. Ik raad je aan om even je webhoster even te bellen met de vraag wat er aan de hand is.

De website ligt er in zijn geheel uit zo te zien.

Het lijkt op dat de server plat ligt waar je je website op host, voor zover ik het kan zien hoor.

Ik denk dat je webdesigner er weinig aan kan doen. Ik raad je aan om even je webhoster even te bellen met de vraag wat er aan de hand is.

Site doet het gewoon hoor. Laad naar de oude site.

Site doet het gewoon hoor. Laad naar de oude site.

Bij mijn doen beide websites het niet.

Als je de oude website ziet staat die waarschijnlijk nog in je browsercache.

Mogelijk bij een harde reset 'ctrl F5' of het legen van de browsercache werkt deze ook bij jou niet meer.

Bij mijn doen beide websites het niet.

Als je de oude website ziet staat die waarschijnlijk nog in je browsercache.

Mogelijk bij een harde reset 'ctrl F5' of het legen van de browsercache werkt deze ook bij jou niet meer.

Vreemd hij blijft het doen bij mij, heb nu zelfs geschiedenis en cookies verwijderd.

Maar ja het maakt ook niet uit we zien het wel wanneer hij online is.:p

Geschiedenis en Cookies zijn wat anders dan browsercache, deze slaat alle stylen, afbeeldingen en sommige bestanden op zodat websites heel snel kunnen worden ingeladen zonder een server te belasten, vooral handig bij veel bezoekers.

Heb even een snelle check gedaan, wellicht dat ze er wat mee kunnen;

Attempt to get a DNS server for pyrofreakshuizen.nl failed: pyrofreakshuizen.nl The query returned a server failure

Om het simpel te houden;
Het domein bestaat niet meer op de server, de DNS lijkt verwijderd en het IP is onbereikbaar (server down?).

Ik raad Vuurwerk Huizen aan om de systeem beheerder zo snel mogelijk te contacteren, het probleem ligt dieper dan op website zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan