[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste freaks,

Ik heb een aanvraag gedaan bij patrick voor de fallen star van wolff. Echter komen die per karton met 6st inhoud. Ik neem er 2 af iemand interesse om het karton verder op te delen??
De kosten per stuk bedragen €26.85.
Graag in dit topic reageren zodat patrick het ook kan zien.

Tip, je kan ook even naar Almere rijden daar zijn ze 18.00 per stuk :) Niet om Vuurwerk Huizen te min te doen maar dat ligt behoorlijk in de buurt en je rijdt er geen 18 euro benzine aan op :)

Tip, je kan ook even naar Almere rijden daar zijn ze 18.00 per stuk :) Niet om Vuurwerk Huizen te min te doen maar dat ligt behoorlijk in de buurt en je rijdt er geen 18 euro benzine aan op :)

Dat is nogal een verschil....��
Hoe weet je dat het mij 18 euro benzine kost...hahaha

is er hier iemand die naar vuurwerk huizen gaat. en een plekje over heb of wat voor me mee wil nemen als die in de buurt woont of voorbij rij dan kan ik het bij jou op halen en brengen of ergens afspreken mag uiteraard ook :) woont zelf in Alblasserdam :)

We hebben om de scherp geprijsde artikelen van oa Royal onder de aandacht te brengen een apart groep aangemaakt met de naam Bodemprijzen.

Tevens hebben we hierin ook een aantal artikelen van Wolff gezet waarvan wij veel voorraad hebben, hiervan hebben we een deel afgeprijsd en deze aantallen op de site gezet. Zodra deze aantallen op zijn komt de scherpe prijs ook te vervallen en komen ze weer voor de oude prijs terug in ons assortiment.

http://pyrofreakshuizen.nl/product-categorie/bodemprijzen/

Nog goedkoper dus dan voor wat er in eerste instantie op de site stond.
Lekker bezig hoor, bedankt.

Ik vermoed dat dit komt doordat hij inmiddels al weer verkocht is en dat de link en ik het item van de site had gehaald. Mogelijk krijg je hierdoor de error omdat de link er nog wel naar verwijst.

Hey Patrick

Kun jij evt nog sky samurai van wolff leveren?
Volgens mij zijn ze uit produktie maar vorig jaar had ik ze ook bij jou vandaan.

Ik hoor het wel

Zoals jullie wellicht hebben gelezen in de topic van het bezoek aan Wolff gaan er een aantal toppers van Wolff uit.
Oa Alcatraz, Concerto Rosso, Hitmen, Shogun Warrior en Stars over Paris.
We hebben van deze producten nog eea aan voorraad.

Mocht je hier interesse in hebben stuur me dan even een mail naar [email protected] dan kom ik er zsm op terug.

Tevens hebben wij waarschijnlij ook de omlabeling van de Tracer maar dan wel met fluit binnen kort beperkt beschikbaar, stuur ook hiervoor een mail als je hier interrese in hebt.

De vroege vogel actie liep t/m juli, mocht je nu toch nog iets willen hebben laat het mij dan even weten dan verzorgen we dit buiten de site om!

Ik zal kijken of ik morgen bovenstaande items op de site kan plaatsen aangezien er veel reactie's op de mail zijn gekomen over de uitlopendeproducten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan