[Actie 2016] Freakactie Vuurwerk Huizen 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop zsm wat aanbiedingen te kunnen plaatsen, ben even nog in afwachting op het antwoord van Pangu wat ze nog in voorraad hebben van de producten die ik nu op de site wil plaatsen.

Later in het jaar zullen we dan het assortiment verder uitbreiden.

Mocht je nog vragen of specifieke wensen hebben, stuur me dan gerust een pm of email.

Gaaf! Pangu lijkt me een super aanvulling op jullie assortiment. Had er stiekem al een beetje op gehoopt... :)

Eerst even op vakantie en dan maar is kijken of ik wat leuks kan bij bestellen.

Ben benieuwd!

Iemand aanraders van de Pangu lijn, heb de filmpjes nog niet bekeken haha, ga ik zo doen hoor ;-). Ben alleen benieuwd of er mensen live ervaring hebben met Pangu!!

Zo lekker hoor! PANGU is binnen! Moet nog even de tijd krijgen om wat ruilmiddelen te verkrijgen. Dan ga ik het een en ander inwisselen :)

de kungfu prijs klopt denk ik niet. Staat dat oorspronkelijke prijs 19.95 is maar dat moet 9.95 zijn.
greetzz

Volgens de prijslijst van Pangu is hij €19.95, maar de huidige prijzen staan niet allemaal juist hier in de database is mij opgevallen.

Ik heb de vraag wel even bij Pangu neergelegd, zodra ik wat weet kom ik er even op terug.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan