[Actie 2016] Freak Outlet BredaVuurwerk 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zijn momenteel druk bezig met de site. Welke producten moeten wij volgens jullie zeker verkopen van Pangu en Enlightenment (Witte vuurwerk)?

Wij zijn momenteel druk bezig met de site. Welke producten moeten wij volgens jullie zeker verkopen van Pangu en Enlightenment (Witte vuurwerk)?

De Be-roertjes van Witte Vuurwerk. Ik vind het concept echt geweldig en het zou natuurlijk geweldig zijn als de branche de handen in één slaat om een collega te helpen. Daarnaast ziet ook de productfilm er erg goed uit.

Ff een lijst met enlightenment musthaves gemaakt.
Awaken, Beroertjes, Youth Spring, Best for Last, Rolling Thunder, Grounbreaking, King Coronation, Dragon Flying, Wonderland A+B en Elfworld.

Dit lijken me mooie producten :

Yellow river, Pangu
Nanjing, Pangu
Spring Fairyland, Witte Vuurwerk
Groundbreaking, Witte Vuurwerk
King Coronation, Witte Vuurwerk
Beroertjes, Witte Vuurwerk

Witte vuurwerk:
Youth spring
Beroertjes
Charging horn
Groundbreaking
Haunted
Spring fairyland
Wonderland A
Rolling thunder
Cakebox 2

Pangu:
Yellow river
Nanjing
Horn whistlers
Golden chrysantheum
Rainbow red
Spring festival
Smash box 2
Some like it hot

Witte:

Best for Last
Spring fairyland
Charging horn
Awaken
Cadeau 3
Grand bouguet
Youth Spring
4 stories of whistle
Haunted
The counts revenge
Ubuntu

Pangu:
Lion
Yellow River
Horn whistlers

Bedankt voor de tips, guys! Alles wat jullie noemen is bij ons te koop! :) De site gaat as woensdag online. Zet 't maar vast in je agenda! :)

Zet bij 25 november in jouw agenda maar in het groot: Freakavond. :) Dit jaar wordt het nog bonter. Mega veel aanbiedingen, toffe games met enorme vuurwerkprijzen, goodies, hapjes/drankjes en een hoop gekkigheid.

Wij hebben er zin in. Jullie ook?

De site is inmiddels weer online. Er moeten nog wat producten toegevoegd worden, het grotendeel staat erop. Laat weten als er echt een must-have ontbreekt, dan voeg ik hem toe. Volgende week worden er nog wat esthetische wijzigingen doorgevoerd. Tips zijn altijd welkom.

Overmorgen presenteren we de freakactie en de openingknallers!

Edit: Freakactie wordt 21-10 gepresenteerd.

Laatst bewerkt:
Hellfire thunder staat bij jullie op de site.. Deze word niet verscheept volgens Marchel(evolution)
staat in het topic.

Groetjes Romano

Ik denk een van de meest complete assortimenten zo met Witte en Pangu erbij! Top!

Vraagje: zie bij sommige artikelen niet staan dat ze niet meetellen voor de kortingsactie, bijv Immortal Gold en Transbomber. Kan het bijna niet geloven, maar tellen ze dan toch mee voor de freakactie? Of moet dat zinnetje er nog bij?

Hoeveel big 19's zitten er bij jullie in een karton 6 of 12?, want voor die prijs kom ik wel langs als het er 12 zijn

Even wat vraagjes :

Als ik s'nachts mijn bestelling kom halen, kan ik dan ook los bij kopen in de shop?

Kan ik gelijk mijn gratis vuurwerk uitzoeken die nacht(OS aktie)?

Als ik een nieuwe bestelling plaats deze week, kan dat ook dan s'nachts gelijk gehaald worden?

Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan