[Actie 2016] Freak Outlet BredaVuurwerk 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk toch ook maar voor de Osiris gegaan, kwa effecten was ie sowieso top. Geen zin in risico met een 2016 bak die tegen kan vallen. Wel 650 euro armer inmiddels :bonk:

Heren,

Bedankt voor jullie massale belangstelling. Naast de bestellinge krijgen we veel tips, vragen, opmerkingen en verzoekjes binnen. Relevante zaken waar we iets mee kunnen en ook gaan doen.

Morgen komen er weer nieuwe artikelen online. Nog wat restanten Wolff en wat Evolution! :)

Mocht je eventueel aan Broekhoff Vuurwerkexpert producten kunnen komen, graag! Extreme Pine had de overbuurman en Extreme Spirit heb ik dit jaar gehad, beide topproducten.

Wat een top actie al weer! Gelijk maar even een bestelling gedaan :D

Mijn verzoekjes: Cruelty, karton Big 19 en de Immortal gold

Er zijn weer enkele aanvullingen van Evolution bij gekomen.

Nieuwe voorraden Evo boxen, Pro-fire en een klein beetje Wolff en Cafferata.

Wees er snel want op = op.

Het is moeilijk om niet elke dag/week weer even te kijken of er alweer nieuwe dingen opstaan! Is het mogelijk om bij sortering een 'recent toegevoegd' of iets dergelijks te zetten?

Bestaat er een mogelijkheid dat er ook Cruel Tractions nog te bestellen zijn in de outlet? Gezien Huizen er ook nog een flink aantal heeft weten te bemachtigen.

Morgen komt er veel meer mania en andere toppers online. Toch heb ik al wat moois online gezet.

Return of The Phoenix voor 19,50
Cruelty van 24,95 voor 13,25

50 Bars 50 van 99,00 voor 43,50
Freestyle van 169,00 voor 79,00
Paranoid Hood van 159.00 voor 85,00
Soul Stripper van 139,00 voor 65,00
Wreckless van 99,00 voor 44,50

Rebel van 39,95 voor 15,95
Venom Box van 39,95 voor 15,95
Werewolff van 26,50 voor 7,95

ik vroeg me af of er ook nog secret salute op voorraad komen? zou graag een kartonnetje in de collectie hebben dit jaar!!

Jippie hoi! Ook voor dit jaar de top cake return of the Phoenix in the pocket! Afgelopen jaar hoog 'WoW!' Factor bij het publiek 1-1-2 geschoten. Wel lomp grote cakes en 4 aan elkaar amper te tillen!

Waren weer moeilijke afwegingen mede ook door de aankondiging van het de vroege acties van Haokan en Orthen toch maar ik heb dit jaar voor de eerste freakbestelling toch maar eens voor Bredavuurwerk gekozen! Wat een geweldige prijzen en assortiment zeg! Heb maar een redelijk klein budget voorlopig, zo'n 250 euro en dat is nu al ruim op! :D Dat Jorge spul is ook zeer mooi meegenomen dit was met de tijd dat ik nog naar Baarle ging al zeer goed spul voor de prijs en ook nu verwacht ik niet anders.

1x Wall of silver Evolution
1x Exclusive JW2000 waaier Jorge
1x Triple Trouble box
1x Exodus box
1x Solaris Jorge
1x Styx Jorge
1x Ice Queen Evolution

Prima kort maar krachtig lijstje voor zo'n 250 euro dacht ik zo! Top! :D

Krijgt iemand contact met Bredavuurwerk? Het account is wel actief, maar ik krijg geen respons om mijn mail.

Momenteel hebben ze het bij bredavuurwerk nu erg druk met www.feestkledingbreda.nl (de grootste feestkleding winkel van breda en omstreken).

Maar we hebben nog iets voor jullie geregeld.

We hebben de Spectacle Show 100 en de Spectacle Show 120 weer toegevoegd aan de voorraad. Allebei met het productiejaar 2015.

Wees er snel bij! OP = OP.

Salaris is binnen, dus heb een mooie bestelling gedaan. Vorig jaar goed bevallen bij Breda Vuurwerk, dus ik kom graag weer terug. Was lastig kiezen tussen de Spectacle Show-100 en Spectacle Show-120, maar ben voor de 120 gegaan. Bedankt Breda Vuurwerk voor de mooie acties weer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan