ummagumma
VWC lid
Ik ook niet, dus dan gaan we maar eens buurten bij Huisman haha![]()
had je dat nog niet eerder gedaan dan???? Hoop dat je de code erbij heb gezet dan heb je bij volgende bestelling al recht op 20% korting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook niet, dus dan gaan we maar eens buurten bij Huisman haha![]()
had je dat nog niet eerder gedaan dan???? Hoop dat je de code erbij heb gezet dan heb je bij volgende bestelling al recht op 20% korting
Heb ik als het goed is wel gedaan! Ben er nog niet eerder geweest, eens moet de 1e keer zijn![]()
3 bestellingen geplaatst, nu niet meer tot de 29e van december aan Huisman vuurwerk denken![]()
Aaargh nog even een buurt assortiment halen??
Tot wanneer is de staffelkorting geldig?
Voor de late beslissers:
De Huisman Vuurwerk Freak-actie 2016 met voordeel die op kan lopen tot 30% korting op jouw bestelling loopt later deze maand af. Profiteer nu het nog kan!!
Voor meer info zie de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016
Haha hier idem, zojuist nog wat klein spul besteld voor de avond tot 00.00 uur door te komen.
Dat had ik bij mijn derde bestelling gedaan.
Voor 00:00 heb ik allemaal cake boxen van 78shots of meer.. maar voor de vooravond moest ik nog wat.
Al bekend tot wanneer de freak-codes actief blijven?
Very nice..voor 00.00 uur heb ik zelf de transbomber, daarna een aantal 500 grammers en sluit af met de immortal gold
Ik ben blij dat de acties aflopen, met alle aanbiedingen en zoveel producten is mijn budget wel bijna op al.