[Actie 2016] Freak-actie Huisman Vuurwerk 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren nog wat pijlen pakketten en de zena Goldenbox. Dat in combi met de eerdere flash of God, zit ik goed met de jaarwisseling :-)

In het algemene Huisman Topic heeft Erik de volgende vraag gesteld die we even naar dit topic hebben verplaatst omdat het over de Freak-actie gaat:

Hallo

Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem

Beste Erik,

In dit topic kom je alle specifieke vragen over onze Freak-actie tegen en daar staat jouw vraag eigenlijk al tussen. Zoals aangegeven in de startpost van dit Freak-actie topic klopt het dat op een deel van ons assortiment de extra korting niet geldig is. Dat staat dan ook duidelijk aangegeven bij de artikelen zelf op onze website. Zoals genoemd in de startpost komt het er uiteindelijk op neer dat op ca. driekwart van ons assortiment de extra korting geldt. Je noemt heel specifiek cakes, maar kort door de bocht zijn het vooral de Vuurwerkmania-cakes die uitgesloten zijn van de korting en op bijna alle andere cakes is de korting wel gewoon van toepassing. Wij vragen ons daarom af of je de code dan wel goed hebt ingevuld? Als je daarover twijfelt stuur ons dan aub even een mail via [email protected]. We horen graag van je!

Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees een verkorte versie van onze nieuwsbrief ontvangen, een zogenaamde Nieuwsflits. Met daarin als belangrijkste punten:

Verse Weekaanbiedingen online!
De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Kortingscode
Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

Speciale Facebook Like & Share Actie
WINNEN!! Like onze Facebook-pagina, Like & Share onze Win-actie en maak kans op een Cakebox van Rubro Vuurwerk!! Ga naar https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk voor meer info!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

Hoi Gizmo
bedankt voor je reactie, sorry was een weekje op vakntie dus geen tijd gehad om de post te lezen.
Het gaat om cakes die niet van vuurwerkmania zijn ik geef een aantal voorbeelden.
Feuerblitz
Ghost Protocol
Heavy Legend 16 en de andere cakes van de heavy legend serie
Hyperblitz
secrete salute
En zo kan ik er nog wel een paar opschrijven.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.

Laatst bewerkt:
zie post #22 hierboven Erik

Hallo

Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem

Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.

Goedenavond Erik,

Volgens mij val ik in herhaling. Het is zoals het is. Onze Freak-actie is er al jaren en in die tijd hebben honderden Vuurwerkliefhebbers gebruik gemaakt van onze jaarlijkse actie. In al die jaren is de actie precies hetzelfde geweest. Sommige artikelen doen simpelweg niet mee voor extra korting maar tellen we dan wel mee om de hoogte van jouw korting op andere artikelen te bepalen.

De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.

Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.

Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings! :)

Hey Gizmo

Ik weet dat jullie actie er al jaren is, het is ook geen verwijt en aanval, en het in herhaling vallen vind ik wel mee vallen :).
Maar goed je hebt het uitgelegd en ik waardeer je openheid.
En toch vind het ik erg jammer dat bepaalde artikelen niet mee tellen, het is toch ook een soort van hobby om het goedkoopste product proberen op de kop te tikken.
En ik dacht ach ik vraag eens hoe het zit.
Nou en dat weet ik nu dus :)

Groeten Erik

dag mensen.
zelf bestel ik ook door heel het land en ja ik moet ook eerlijk toegeven
dat je uiteindelijk weinig hebt aan de staffel korting als je opzoek bent
naar de goedkoopste cakebox
daar komt nog bij dat sommige merken geen toestemming geven voor kortingen
nee de staffel korting is echt om je collectie aan te vullen met potten die wel onder de korting vallen.

De mooie losse potten aanvullen met 30 procent korting dan moet je hier bij huisman zijn
zelf bestel ik hier net als vorig jaar ook weer
goede service klantvriendelijk en de bestelling werd zelfs naar de auto gebracht !!!
ik zou zeggen huisman vuurwerk ga zo door en de liefhebbers komen echt wel

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedenavond Erik,

De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.

Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.

Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings! :)

Stuk voor stuk topproducten waar genoeg korting vanaf gaat :)

Eerder vandaag hebben de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief-abonnees een verkorte versie van onze nieuwsbrief ontvangen, een zogenaamde Nieuwsflits. Met daarin als belangrijkste punten:

Nieuwe Weekaanbiedingen online!
De nieuwe Weekaanbiedingen staan online!! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. De oude Weekaanbiedingen blijven als extra service t/m vanavond nog even staan (mits voorradig). Als je die had gemist kun je die ook nog even mee grijpen!! Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Kortingscode
Vergeet niet om ALTIJD een kortingscode in te vullen als je gebruik wil (blijven) maken van de extra mogelijke kortingen van de Freak-actie. Ook als je alleen artikelen besteld waar geen extra kortingen vanaf gaan graag toch de kortingscode invullen. Zo weten we zeker dat jouw kortingsstaffel automatisch mee stijgt!!

Speciale Facebook Like & Share Actie
WINNEN!! Like onze Facebook-pagina, Like & Share onze Win-actie en maak kans op een Cakebox van Rubro Vuurwerk!! Ga naar https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk voor meer info!

Meer info over de Huisman Freak-actie 2016 lees je in de Startpost van dit topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?43905-Freak-actie-Huisman-Vuurwerk-2016

VOLT! Pijlenpakketten
Vandaag hebben we ook de nieuwe VOLT! Pijlenpakketten toe kunnen voegen aan onze website. En natuurlijk zijn die met de extra korting van onze Freak-actie te bestellen! Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal-vuurwerkvisie/volt!-fireworks

Extra Weekaanbiedingen
En had je die 2 extra knallers van Weekaanbiedingen al gezien die we nog even snel hadden toegevoegd? Ze zijn er nog maar een paar dagen dus bekijk ze snel hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

beste huisman vuurwerk

op jullie site bij de weekaanbiedingen gaat er iets verkeerd
de extreme salute 2.0 karton van 150 euro voor 115 euro
past ie niet in prijs aan als je hem wilt bestellen
hij vraagt gewoon 150 euro
mvg

demis

beste huisman vuurwerk

op jullie site bij de weekaanbiedingen gaat er iets verkeerd
de extreme salute 2.0 karton van 150 euro voor 115 euro
past ie niet in prijs aan als je hem wilt bestellen
hij vraagt gewoon 150 euro
mvg

demis

Dat klopt, gisteren zijn de nieuwe Weekaanbiedingen geplaatst en dan vervallen die van afgelopen week. Maar we hebben je even gematst: we hebben de ES 2.0 even snel een dagje voor je verlengd... :wink:

Gisteren is de nieuwste editie van de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief weer verstuurd aan onze Abonnees. Naast een algemene update en nieuws over enkele nieuwe producten die alsnog zijn toegevoegd was er ook aandacht voor de Huisman Vuurwerkdemo, Huissen bij Kaarslicht en natuurlijk... de nieuwe Weekaanbiedingen!!

Weekaanbiedingen Special Edition
Deze keer zitten er namelijk alleen maar boxen in de Weekaanbieding! Deze aanbiedingen zijn een week geldig en/of zolang de voorraad strekt. Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-actie, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is. Je vindt alle Weekaanbiedingen hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Wil jij ook als eerste het laatste nieuws van Huisman Vuurwerk ontvangen? Meld je dan hier aan voor onze Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Even de laatste 4x crackling chry aanbieding meegepakt! Kon het niet laten, lekker dichtbij ook, tot de 29e :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan