Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo
Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem
Hallo
Ik was van plan dit jaar aardig wat vuurwerk bij jullie te gaan bestellen, nu heb ik toch een moment van twijfel.
Het puntje van kritiek gaat dan ook om de vele producten die niet met de krotingscode voor freaks werken.
Sterker nog er is bijna geen enkel product dat dus mee draagt aan korting.
De boxen zonder freak korting snap ik, maar al die gewone cakes die nu ook niet meer meetellen zorgt ervoor mij voor dat ik sterk zit te twijfelen de andere producten ergens anders aan te schaffen.
Dit mede door de rij tijd en de kortingen die daar wel op de cakes zitten.
Een voorbeeld ik koop voor 800 euro vuurwerk bij jullie maar er is daar geen product bij dat mee telt voor de korting maar wel de totale korting omhoog gooit dan ga ik dus met niks extra's naar huis.
Dit is naar mijn idee erg vreemd, of zit ik er helemaal naast?
Groeten Erikboxem
Ik hoop dat je begrijpt dat dit juist cakes zijn die bij de liefhebbers hot zijn. En die kun je dus juist niet met korting krijgen.
Goedenavond Erik,
De artikelen die je noemt hebben al sinds hun introductie een vaste aanbiedingsprijs. Sommige winkels draaien het om en gaan uit van de bruto-adviesprijs en geven dan korting. Wij gaan voor deze artikelen juist al uit van de laagste prijs maar kunnen daar dan verder geen korting over geven.
Van bergen Rubro, ZENA, Vuurwerktotaal en Lesli-artikelen gaat de korting wel af en daarvan stonden veel artikelen de afgelopen jaren in de Top 10 van verschillende Fora bij de verkiezingen Artikel van het jaar 2010 t/m 2015. Denk aan de Gravity, Crackling Chry 2.0, Hallucinator, Daisy Beam, It's Mine, Delicious Thunder, Crackling Fan, Heroic Strike, Killer Instinct, ZENA NR.1, Color Change, All at Once, enz. Ook op pijlen zoals de Light Year, Turbo Clash Rockets en Freestyle Rockets is de korting gewoon van toepassing. Zomaar wat voorbeelden.
Wij proberen elk jaar opnieuw om toch wat extra's te doen voor de Freaks. Profiteer ervan zolang het kan. Of niet natuurlijk, die keuze is aan jou. No hard feelings!![]()
beste huisman vuurwerk
op jullie site bij de weekaanbiedingen gaat er iets verkeerd
de extreme salute 2.0 karton van 150 euro voor 115 euro
past ie niet in prijs aan als je hem wilt bestellen
hij vraagt gewoon 150 euro
mvg
demis
Even de laatste 4x crackling chry aanbieding meegepakt! Kon het niet laten, lekker dichtbij ook, tot de 29e![]()
LEKKERRRRRRR, heb ze nergens goedkoper gezien!!!