Acht nitraatbommen in beslag genomen

Gerwin

VWC lid
eelde -

De politie heeft gistermiddag in Eelde acht nitraatbommen in beslag genomen. Een 16-jarige jongen uit Peize had het verboden vuurwerk bij zich toen de politie uitrukte op meldingen van overlast door jongeren aan de Jan Steenweg. Nitraatbommen, zo groot als een rookworst, geven een daverende knal als ze in de buitenlucht worden afgestoken. "Maar als zo'n ding binnenshuis afgaat, zit er geen ruit meer in je huis", aldus een woordvoerder van de politie.

Zal ik mijn reactie maar achterwege laten ? :angry:

Snap niet dat ze dat uberhaupt de moeite waard vinden om in de krant te zetten. En zo groot als een rookworst , tsjaa

zo groot als een Rookworst!?!?? Whoehahahaha wat waren dat voor nitraten dan??? whahahaha wat een eerste klas onzin whahahaahahaha.

In welke krant stond dit Gerwin? Even naar toe mailen dat ze niet zomaar alle onzin van de politie klakkeloos in de krant moeten zetten, en eens wat resarch moeten plegen. En zeker niet van dit soort regelrechte kolder.. want dit is wel extreem erg overdreven.. een Rookworst whahahahahahaha. Eneeen Ricasa Trueno nr4 hoe groot is dat dan wel niet volgens deze woordvoerder vand e politie en deze krant?? Een 40ft zeecontainer? een dubbeldeks autobus?, een graansilo?? komaan zeg.. dit kan echt niet hahahahahaha

Ik zou toch niet langs die jongen willen wonen..:shocked: dalijk ontploft de hele straat door die rookworsten met zuivere nitraatvulling:)

Whahah zo groot als rookworsten!!!!? :bonk:
Wat een onzin weer zeg van die politie en ook dom van die krant. :rolleyes:

Gestoorde mensen, heb je geen ruit meer in je huis, 8 nitraatBOMMEN? schei toch uit man.
Rookworsten, ze verzinnen ook van alles.

Wordt je toch ziek van de media alles negatief, alles duurder, vanalles verboden, strenger en al die gezeik.

Wordt tijd dat ze is nuttig bezig gaan want van echte grote vangsten van handelaren enzo hoor je bijna nooit wat.

In eerste instantie dacht ik dat je een grapje maakte met dit bericht gerwin. Maar het is nog echt waar ook :shocked:

ongelofelijk wat een berichten. Deze onzin kan toch niet langer! word met het jaar gekker met die media berichten:bonk: Zou kunnen dat ze het over een explod of een cobra hebben. En dit de term nitraat geven. Maar dan nog een rookworst???¿¿¿

Laatst bewerkt:
oh btw de media kan sommige dingen ook sterker vertelle dan dat ze het tegen hun vertelle
(spreek uit eigen ervaring)

Ik denk dat ze het niet over nitraten hebben, maar meer iets anders 'a' Xplod' of Achtung etc.

Back
Bovenaan