hardstylboy
VWC lid
Kijk die prijzen dan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kijk die prijzen dan![]()
Hij lijkt toch wel echt een andere opbouw te hebben met her en der andere effecten, de blink is bijvoorbeeld nu volledig zilver ipv met andere kleurtjes. En de salvo waaier 2 maal gevolgd door langzame waaier met double gold en kleur is er niet meer maar gaat meteen over in V shape.Yes, gewoon net zo goed als vanouds. Helaas had ik halverwege een vast loper dus moest ik m bij de finale afsteken maar de effecten zijn nog altijd even goed.
Afgelopen jaar live gezien en ik vond hem nog steeds erg goed. Rustige, sierlijke box met veel variatie, prima burst en boeketten. Wordt nog steeds in kooi geleverd.Gezien het weinige aantal recente reacties nog maar eens een bump van dit topic
Iemand deze nog gehad met een recente batch? Hoe komt deze tegenwoordig over in het echt?
En kwam deze eigenlijk in kooi? En is dat nog steeds zo?
Afgelopen jaar live gezien en ik vond hem nog steeds erg goed. Rustige, sierlijke box met veel variatie, prima burst en boeketten. Wordt nog steeds in kooi geleverd.
Volgens mij is dit product niet veranderd maar ik kan er naast zitten hoor.Heeft iemand dit jaar de productie versie ergens gezien? Was vorig jaar het hoogtepunt van m'n avond heb hem weer in de bestelling zitten maar zie net dat het dit jaar enkel 25mm vorig jaar was het 25/30mm![]()
Deze oude versie? Of de nieuwe kooiloze?Deze net besteld voor €139. Prima deal denk![]()
Denk de kooiloze. Zag em ook staan in woerden voor die prijs
Geen idee of deze in kooi zit. Staat bij de op=op producten, dus neem aan dat deze al in de bunker staat.Deze oude versie? Of de nieuwe kooiloze?
Artikelnummer: 2656
Artikelnaam: Acatenango
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 140 shots
Effectomschrijving: De Acatenango van Evolution Fireworks is een 140 shots flowerbed met mixed tube mm en mixed shapes. Een totale vuurwerkshow voor de echte vuurwerkliefhebber!
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 1/1...
- vanderelst
- Reacties: 0
- Forum: Evolution Fireworks
Ik denk het niet.. Staan 2 versies te koop in Woerden.. Een variant voor 139 euro met op = op en een variant met 219 waar nog foto en filmpje van moet komen.Denk de kooiloze. Zag em ook staan in woerden voor die prijs
Verdomt je hebt gelijk!Ik denk het niet.. Staan 2 versies te koop in Woerden.. Een variant voor 139 euro met op = op en een variant met 219 waar nog foto en filmpje van moet komen.
Denk dat het nog de oude variant met kooi is.. Mooie bak btw voor een prima prijs!
Even nagevraagd, de op=op is inderdaad de oude in kooi.Ik denk het niet.. Staan 2 versies te koop in Woerden.. Een variant voor 139 euro met op = op en een variant met 219 waar nog foto en filmpje van moet komen.
Denk dat het nog de oude variant met kooi is.. Mooie bak btw voor een prima prijs!