Acatenango [Compound]

Ik denk dat mensen hem nog vergelijken qua prijs met 2018, toen hij voor net wat meer dan 100 euro te koop was.
Dat is nu natuurlijk niet meer realistisch. Maar dat zijn voor ons de huidige prijzen ook niet, genoeg winkels die hem een stuk goedkoper aan hebben geboden afgelopen jaren.

Heb gelukkig nog een oude batch kunnen kopen, vorig jaar ook geschoten echt een topbak!

Yes, gewoon net zo goed als vanouds. Helaas had ik halverwege een vast loper dus moest ik m bij de finale afsteken maar de effecten zijn nog altijd even goed.
Hij lijkt toch wel echt een andere opbouw te hebben met her en der andere effecten, de blink is bijvoorbeeld nu volledig zilver ipv met andere kleurtjes. En de salvo waaier 2 maal gevolgd door langzame waaier met double gold en kleur is er niet meer maar gaat meteen over in V shape.

Gezien het weinige aantal recente reacties nog maar eens een bump van dit topic :shocked:
Iemand deze nog gehad met een recente batch? Hoe komt deze tegenwoordig over in het echt?
En kwam deze eigenlijk in kooi? En is dat nog steeds zo?

Gezien het weinige aantal recente reacties nog maar eens een bump van dit topic :shocked:
Iemand deze nog gehad met een recente batch? Hoe komt deze tegenwoordig over in het echt?
En kwam deze eigenlijk in kooi? En is dat nog steeds zo?
Afgelopen jaar live gezien en ik vond hem nog steeds erg goed. Rustige, sierlijke box met veel variatie, prima burst en boeketten. Wordt nog steeds in kooi geleverd.

Afgelopen jaar live gezien en ik vond hem nog steeds erg goed. Rustige, sierlijke box met veel variatie, prima burst en boeketten. Wordt nog steeds in kooi geleverd.

Heeft iemand dit jaar de productie versie ergens gezien? Was vorig jaar het hoogtepunt van m'n avond heb hem weer in de bestelling zitten maar zie net dat het dit jaar enkel 25mm vorig jaar was het 25/30mm 🥲

Heeft iemand dit jaar de productie versie ergens gezien? Was vorig jaar het hoogtepunt van m'n avond heb hem weer in de bestelling zitten maar zie net dat het dit jaar enkel 25mm vorig jaar was het 25/30mm 🥲
Volgens mij is dit product niet veranderd maar ik kan er naast zitten hoor.

Deze net besteld voor €139. Prima deal denk:)
Deze oude versie? Of de nieuwe kooiloze?

Deze oude versie? Of de nieuwe kooiloze?
Geen idee of deze in kooi zit. Staat bij de op=op producten, dus neem aan dat deze al in de bunker staat.

Aan de andere kant boeit het mij ook vrij weinig, laatste jaar legaal stoken dus beuk hem lachend met of zonder kooi de lucht in.

Ik denk het niet.. Staan 2 versies te koop in Woerden.. Een variant voor 139 euro met op = op en een variant met 219 waar nog foto en filmpje van moet komen.
Denk dat het nog de oude variant met kooi is.. Mooie bak btw voor een prima prijs!
Verdomt je hebt gelijk!

Dus degene waar je meer informatie in hebt, en in kooi is, is gewoon 80 euro goedkoper dan de onbekende kooiloze variant. Voor iedereen die daarheen gaat, ik zou het wel weten :D

Back
Bovenaan