Acatenango [Compound]

Weet iemand waar deze te krijgen is in de omgeving Zwolle? Van der Valk heeft hem niet. Vorig jaar niet gekregen (Mega Willows geworden geen straf) maar wil hem nu wel graag.

Weet iemand waar deze te krijgen is in de omgeving Zwolle? Van der Valk heeft hem niet. Vorig jaar niet gekregen (Mega Willows geworden geen straf) maar wil hem nu wel graag.

Weet niet waar hij nu te verkrijgen is. Maar weet wel dat valk hem vorig jaar wel had..

Vorig jaar heb ik hem zelf in Koekange gehaald, bij Kuiper.
De Vuurwerk Baron had vorig jaar ook Evolution, maar daar staat de Acatenango niet bij.

Volgens mij doet gbv weco bladgoud in de tubes. Vorig jaar voor 90 aangeschaft kan je ben niet weider open

Zelf had ik hem afgelopen jaar erg goedkoop kunnen halen bij de opening van de freaksite bij breda, echter stak ik erna de mega willow af en die was wel even van een heel wat flinker niveau.
Maar wellicht had ik een mindere productie dat kan natuurlijk...

Afgelopen jaarwisseling was dit mijn grootste box. Zeker geen spijt van gehad! Ik had hem met opzet pas tegen 2 uur 's nachts afgestoken, omdat het een rustige bak is waar ik van wilde genieten. En dat is gelukt! :D In de kalmte na de storm van middernacht komt deze box prima tot zijn recht. Heel sierlijke effecten, maar zeker indrukwekkend.

Wat een bak hé.
Vorig jaar gelukkig nog kunnen kopen met mijn max €100 per box beleid. Zit er dit jaar helaas niet in.

Back
Bovenaan