Acatenango [Compound]

Voorheen wilde ik altijd zoveel mogelijk verschillende boxen. Nu heb ik liever de beste boxen dubbel. Noiz ook 2x maar de mega willows bijvoorbeeld twijfel ik teveel over net als branco en die tail box dus die laat ik staan.

Deze ook maar besteld. als die zo presteert als op de filmpjes is dit wel een kanshebber voor cakebox van het jaar! We gaan het zien :)

Cakebox van het jaar is een ruim begrip, zoals de stemming hier op t forum ook gaat is niet helemaal eerlijk.

Geweldige box met die verschillende schietrichtingen en mines. Zeker 1 van de beste nieuwkomers. \
Adviesprijs is te hoog maar met een freakactie prima te betalen.

Zal het dan nu wel al productie zijn? Want volgens mijn info zit alles nog op de boot momenteel en zal dit dus een sample moeten zijn ( als er al wordt geschoten uit de nieuwe evo lijn)

Ook deze natuurlijk gefilmd

Ga even van jou filmpje uit fausto, als je vanaf 1.20 kijkt is niet heel de row compleet je mist in het midden een paar schoten.
Kijk je naar het filmpje van evolution zelf dan is heel die row compleet? Was iemand dat al opgevallen?
Dan nog iets, als ik dan weer van jou film mag uitgaan bij 1.12min zie dan iets heel anders als je uitgaat van evolution filmpje daar zie je bij hun een heel ander effect lijkt wel of niet?
https://youtu.be/rfwAYrcWggI Bij hun ook op 1.12

Maar waren nog geen producties toch? En ligt het dan aan de camera’s

Qua effecten spreekt deze mij toch wel aan, mooie combinaties en ruime variatie. Tails voor de laatste salvo's zijn mooi, maar geen toevoeging meer in dat deel van de box, hadden vooraan gemogen, ziet er wel zeer sierlijk uit.
Enige wat mij nog niet echt aanspreekt is het tempo, vind hem soms net even te rustig overkomen.

Hele mooie box. De variatie, de tempo wisselingen, de grote effecten.
Ziet er heel goed uit en ben blij dat ik deze beseld heb. Is bekend of dit al productie was ?

Erg mooie box, effecten zijn stuk voor stuk mooi en netjes uitgewerkt. Had de indeling van de box persoonlijk anders gemaakt, maar dat is puur smaak.

Heel lang getwijfeld om deze box wel of niet te bestellen. Na het zijn van deze demo beelden spijt dat ik het niet gedaan heb. Staat alvast op de lijst voor volgend jaar.

Back
Bovenaan