Acatenango [Compound]

Phoe wifi in Spanje is niet best dus nog niet al het mooie nieuws kunnen bekijken. Maar na vorig jaar de Serenity te hebb3n gehad lijkt me dit een waardige opvolger. Heel erg gaaf en sierlijk uitgevoerd

wauw, wat gaaf. Afwisseling, grote boeketten en sierlijk! Toppertje, benieuwd naar een demo movie.

Een broer van de serenity. De serenity had ik vorig jaar en die is geweldig bevallen. Mooie grote effecten en prachtig rustig en sierlijke manier van schieten. Heb daar bij deze ook alle vertrouwen in. Groot kans dat deze erbij komt dit jaar.

Zijn trouwens de laatste 2 Salvo's het snowstorm effect maar dan met mijnen?

Zoals al opgevallen is bevat deze box meer schoten.
Deze box bevat 140sh op basis zoals de serenity.

Kan dit dan niet even worden aangepast ?

Zeker een mooie box, maar ook ik keek eerst naar de info en krabde mij toen tegen het hoofd :bonk:

Ja, wat een beauty zeg! De beheersing in schiettempo is ook verademend ivm het geweld van andere importeurs, en die dan gewoon overtreffen met schoonheid en kwaliteit van de effecten, super :thumbsup:

Wow, wat komt deze goed over. Inderdaad een mooi tempo en brede effecten. Het lijkt er op dat ik geen spijt ga krijgen van het feit dat ik deze op basis vd sample heb besteld.

Wow, wat komt deze goed over. Inderdaad een mooi tempo en brede effecten. Het lijkt er op dat ik geen spijt ga krijgen van het feit dat ik deze op basis vd sample heb besteld.

Ook dit is een sample dus het blijft altijd maar afwachten. Ben benieuwd of er daadwerkelijk productie geschoten gaat worden voor oud en nieuw.

Kijk er erg naar uit om deze nog op een demo voorbij te zien komen!! Wat een heerlijke en sierlijke box!!

Back
Bovenaan