[AC25-100-3] King of Bling [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC Moderator
Artikelnummer: AC25-100-3
Artikelnaam: King of Bling
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1257,8 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving:
1.) Gold titanium tail to gold titanium willow with gold strobe
2.) Brocade tail to brocade crown with red strobe
3.) Gold titanium tail to gold titanium willow with green strobe
4.) Brocade tail to brocade crown with white strobe
5.) Corolla tail to corolla with red strobe, green strobe and gold strobe

Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 45 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €99,95

Albert King of Bling.JPG

Wij danken Argento Feuerwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Deze was echt dikke prima voor een 1.4G box, viel goed op tussen de andere producten van de demo. Helaas door de afstand lijkt het minder en worden m'n beelden flets.

Vond er weinig speciaals aan en ook niet dik voor dit type effect. Veel cakes en boxen waren gewoon matig tijdens de demo waardoor deze misschien redelijk leek,maar ook niet meer dan dat.

Oogt zo toch wat minder dan op productfilm.
De 2 finale salvo's lijken me live nog altijd een genot.

Vind beide wel tegenvallen als ik het filmpje van de demo bij Ano zie. De Raptor Princess vind ik dan toch iets mooier. Toch is er wel een heel groot verschil met het oorspronkelijk productfilmpje, in het echt zijn ze matig en zou ik hier nooit 90 euro voor uitgeven daar heb je toch wel betere compounds voor.

Vind beide wel tegenvallen als ik het filmpje van de demo bij Ano zie. De Raptor Princess vind ik dan toch iets mooier. Toch is er wel een heel groot verschil met het oorspronkelijk productfilmpje, in het echt zijn ze matig en zou ik hier nooit 90 euro voor uitgeven daar heb je toch wel betere compounds voor.

Punt is, voor 90 euro heb je niet veel keuze meer tegenwoordig :S

De raptoo princess is idd wat mooier maar gezien de afstand zal deze in de straat het echt wel leuk doen. Als ik naar effect kijk tov veel van de andere cakes bij de ano demo avond vielen de argento cakes echt wel op zeker als je de rest van de cakes zag. Goeie tails en mooie effecten. Ja ok de burst was misschien niet zo heel hard. De prijs is wat hoog en er had wat meer kruit in gemogen maar zoals het hierboven ook al gezegd word, het is steeds lastiger om nog leuke cakes te scoren voor een redelijke prijs.

In duitsland vind je hem voor 75,80 euro dat land word nu nog meer aantrekkelijker, belgie is wel klaar wat betreft de prijzen dat is pas diefstal.

Bij dit soort effecten wil je er ook onder staan want dan ziet het er ook gelijk beter uit met het langdurig blijven hangen van alle fonkels

In het zuiden is deze nog voldoende te koop voor 84,95€, plus meetelling voor gratis vuurwerk. Hiervoor hoef je niet perse na Duitsland te gaan.

Hmm, heb hem er zelf in de losse verkoop bijgekocht en vond deze box juist prima presteren.

Natuurlijk geen enorme burst en wat minder kruit per schot. Had wel evolution boxen met een grotere spreiding en beter uitgewerkte effecten maar de chaos maakte voor mij veel goed. De salvo's zorgden toch voor een mooi gevulde lucht als je er onder stond. Lekker tempo en de kleuren waren wel op een funke-waardige manier uitgewerkt. De 100 die ik ervoor betaalde vond ik wel aan de hoge kant, voor volgend jaar staat hij al 2x in bestelling voor een scherpere prijs bij vuurwerkfeestje.

Sowieso hangt alles af van persoonlijke voorkeur natuurlijk. Ik houd zelf sowieso erg van salvo's, die hoeven dan per schot ook minder goed uitgewerkt te zijn. Zo vond ik vorig jaar de Berlin van Vulcan ook meer indruk maken dan de paranoid van Funke. En dat komt dan puur door het eindsalvo, per schot was de paranoid natuurlijk kwalitatief niet eens te vergelijken.

Ik vond deze niet heel bijzonder eerlijk gezegd, de raptor princess een stuk beter.

Back
Bovenaan