Absolute Gold Super Box

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1610
Artikelnaam: Absolute Gold Super Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1510gr
Aantal Schoten: 196sh
Effectomschrijving: Ga voor goud met deze absolute 196 shots compoundbox!
Tube diameter: 22mm
Kartoninhoud: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €229,00
Voorverkoopprijs: €169,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1610-ABSOLUTE-GOLD-BOX.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit lijkt wel een heel spectaculaire box te worden, alleen maar goud en met het tempo zal het ook wel goed zitten met zoveel schoten. Kom maar door met beeldmateriaal!

Dit zal wel een heel spektakel worden met zo,n naam. Nou ben ik wel een liefhebber van goudboxen. Laat de filmpjes maar komen:D

We noemen het de absolute Gold Box...

En dan douwen ze hem vol met allemaal verschillende kleurtjes en weinig goud. Tempo zit er ook niet echt in. en dan is het ook nog eens niet heel geweldig gefilmd.

Zie erg veel zelfde laken een pak boxen, effecten standaard, tempo te laag of onderbroken om er wat van te maken. En ook deze, nee. Niks voor mij.

Gezien de video stopt voordat de laatste bombettes uit elkaar knallen, hadden de editors zelf blijkbaar ook genoeg gezien van dit ding xD

Ik had deze toevallig nog liggen van vorig jaar, zat te rommelen in mijn "voorraad" en liep er tegen aan. Niemand ooit over dit ding gehoord, het goede nieuws is, aangezien dit een hedendaags trending topic is, hij komt in een kooi! Wie weet is het dus toch wat :P

Back
Bovenaan