aartselaar 26-10-2008 DBK Fireworks

zo... en weer terug uit aartselaar.
leuk showtje gezien, niet al te lang, maar zeker grappig.
een paar mooie shells voorbij zien komen zoals mooie (en vooral erg harde) ringbommen, een aantal lekker agressieve crackling shells, mooie peony bommen met fluit, noem het maar op.
het regende al heel de tijd toen we er heen reden, en tijdens de show werd dit hemelwater aangevuld door stukken shell, en hier en daar een vonk van de effecten die de grond bereikten. :D:D
het werd ter plaatse omschreven als een kermisvuurwerkje, maar we vonden het zeker de moeite waard.

Leuk verslag Infinity, de filmbeelden zullen morgen wel online komen.
Red Baron zal wel laat terugkomen (afbouwen show), zal vanavond wel niet meer lukken die film.
Heb je een grote afstand moeten afleggen Infinity?

Vond het zelf ook een erg leuke show! Leuk gebruik gemaakt van fluit en knal patronen.
De crackling willows vond ik ook erg mooi.

Helaas jammer van de regenval, hierdoor is het fotograferen van het vuurwerk "in het water gevallen" bij mij. De wind bleek toch best mee te vallen, daar had het vuurwerk toch weinig tot geen last van leek mij.

Achteraf was het ook erg gezellig!

En dan die kerel in dat schietkraam zonder tanden met z'n strijkers:D

Ik zal vanavond de foto's die ik heb gemaakt van de opbouw nog even snel posten, het stelt niet heel veel voor..

Edit: Foto's komen zo snel mogelijk, ik heb het vrij druk met mijn stage + stage verslag...:frusty:

Rembo

Laatst bewerkt:
Zo, dan hier eindelijk de fotos en Video. Het was tijdens de show gewoon ronduit hondenweer. Daarom is me lens vergeven van de regendruppels. En zien sommige fotos van Gerdo er een beetje spacey uit :p

Anyways. De show zelf vond ik prima gelukt. Op een enkele bom na is alles afgegaan.

Wat fotos dus:

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_001.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_002.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_006.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_010.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_012.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_013.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_015.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_016.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_018.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_021.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_023.jpg

AARTSELAAR_DBK_FIREWORKS_26-10-2008_024.jpg

De video van dit vuurwerk kun je *HIER* Downloaden. veel kijplezier :) En meer fotos zijn trouwens *HIER* te zien.

Laatst bewerkt:
Hey Jack...... bedankt maar weer.... ik hoop dat je het filmpje van Willebroek er ook nog op zet.... ben benieuwd... naar de beelden daar van... was best bruut blokken festein hahaha

Hey Jack...... bedankt maar weer.... ik hoop dat je het filmpje van Willebroek er ook nog op zet.... ben benieuwd... naar de beelden daar van... was best bruut blokken festein hahaha

Die komt nog online. Heb wat zitten vogelen met mn Groothoeklens. die was door de show van de dag ervoor (aartselaar) iets te nat geworden en bleef maar beslaan. Dus je ziet me in het begin nogal foeteren en klooien voor de camera met doekjes, sprays, blurry beelden, in en uitzoomen. hahahaha.. na een minuut of 5 was ik t beu.. en heb ik hem er maar afgeschroeft... dan maar een keer zonder :p

Back
Bovenaan