Aanraders consumentenvuurwerk

Ik zat net door m'n Fallas foto's te bladeren, en kwam Stroms ook tegen. En zag dat er Tropic papier overheen zat. Is het eigelijk een tropic blokje? edit: lijkt me wel, maar welke?

Laatst bewerkt:
In die periode dat je er bent mag je (overal) stoken (licht spul).
Wil je het zwaardere dan moet je daar zijn waar het is afgesloten en er bordjes staan.Veelal staat het eigen volk ook te knallen daar.

(correct me if i`m wrong )

Wil je het zwaardere dan moet je daar zijn waar het is afgesloten en er bordjes staan.Veelal staat het eigen volk ook te knallen daar.

Vorig jaar een hele tas ter waarde van 60.- ingenomen. Grote sierpijlen een shellkitje etc. agent zij are you crazy?? Maar 10 meter verderop mocht een spanjaard wel zijn 50mm candle afsteken.:bonk:

Haha ja dat weet ik nog wel,vertelde je me toen daar.Ik heb ook 3x alles moeten inleveren.Dat was elke keer bij Palau :D

Maar het is idd een beetje vaag allemaal daar.

Kijk vooral naar de bijzondere vuurwerkjes.
Zoals de hoela girl, een soort van fontein in de vorm van Hawaiise dame.
Maar je hebt ook van die grote bijen, die van plastik gemaakt zijn.
En de (ja, komt ie weer) de parschute single shots vind ik erg leuk.
En ja de shell kitjes blijven ook tof.
En verder wat te knallen, maar dat boeit mij na een paar dagen ook niet meer.
Want bij de Zuiderburen is ook zat knalspul te koop.

En voor de rest hou het leuk, want ik werd niet echt blij van de verhalen die ik hoorde over het Palau.

Dat is het wel zo'n beetje idd.
Het lichte spul zoals kleine petardo's en die sierdingetjes mag je eigenlijk overal stoken. Iets zwaarder spul (gevarenklasse staat wel op de doosjes, weet het zo effe niet meer) mag "officieel" alleen binnen de Casals door leden van de Casals. Maar, als jij je gedraagt en op een rustige plek gaat stoken dan staat de Policia veel toe. Op Palau gaat soms zo onbenullig dat er vanzelf wel eens agenten komen checken, en dan moet je maar hopen dat ze goed gezind zijn, anders kan je idd je (zware) spul inleveren.

Grote cakes, borracho's en trueno rockets zijn zover ik weet sowieso verboden (al worden ze wel gewoon verkocht...).

Die nieuwe fonteintjes met dikke mines waren echt tof! :D
Volcan Mediano van Pyroshopping, slechts € 1,50

En natuurlijk weer die geweldige Magic Crystals, wat een toppertjes :p

Back
Bovenaan