Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

hoe weet je dit trouwens? op algemene site staan ze geen van allen erbij.. per filiaal selecteren ofzo?

1 via duitse collega fora.
2 idd wat je zelf al aangeeft per winkel gekeken. en dan komen aantal producten aan de kant van gelderland en limburg niet voor. pak je bijvoorbeeld hamburg dan komt pure magic en black widow wel voor..
ze hebben dus 4 producten die ze regio gebonden aanbieden. wat hier achter zit geen idee. kan ook te maken hebben met dat er te weinig binnen komt dit jaar vanuit china. duitsland heeft daar ook namelijk last van

EDEKA 2017 Folder Kleve.

20171217_171554.jpg

20171217_171610.jpg

20171217_171620.jpg

20171217_171632.jpg

forum wilt ze niet recht zetten hier kan ik niks aan veranderen[

Bijlagen

• 20171217_171554.jpg
    20171217_171554.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Heeft iemand de Blame al gehad van Xplode? Deze is 19,99 en als ik het filmpje zie wel heel bruut. Verkrijgbaar bij de Posten Börse.

Linkje: https://www.youtube.com/watch?v=-yE5WJvLCpo

Heb de blame vorig jaar twee keer geschoten, Mooi ding! zeker een aanrader. Pak dit jaar de double deck ipv deze.

Jammer dat de angry wolf en de golden rain weg zijn bij posten börse.. Die eerste nog wel bij de Lidl maar de prijs was toch een stukje beter bij de Posten. Hopelijk dat ze in de winkel nog wat hebben liggen. Altijd een verassing wat je daar tegen komt.

Nu hoor ii veel verschillende openingstijden van winkel heeff iemand enig idee hoelaat de winkels opengaan in xanten / sonsbeck gaat dan om de aldi / lidl

Bij Tubbergen de grens (uelsen) zit Lidl waar we vaak wel goed slagen,
Aldi met minder keuze, Grenzland markt met veel keuze maar duurdere prijzen, nog meer tips?

Aangezien er nu redelijk wat folders zijn van verschillende winkel maar allen verspreid staan over de pagina zou ik willen vragen of iemand ze allemaal bij elkaar wilt doen met de naam r bij. De 1ste pagina worden ze namelijk niet op bijgewerkt. Thanks alvast :)

Back
Bovenaan