Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

ik ga al 2 jaar naar borken, niet heel druk maar ook niet dat je zegt van heuu er is niemand. maar over het algemeen een heel stuk rustiger dan aan de grens, en anders nog 10minuutjes doorrijden daar heb je ook een aldi,lidl,posten/borse bij elkaar!

qua die pijlen, deze zijn niet nieuw alleen een andere naam "voorheen goldrauschraketten"
zijn gewoon 6 pijlen met twee effecten (golden willow en chry) opzicht wel goede volle boeketten!!

Ik ben nog niet eerder in Borken-Weseke geweest. Wordt bij de posten/borse daar ook vuurwerk verkocht? Aangezien ik daar nergens wat over kan vinden.

Leuk assortiment bij Posten/Borse en Lidl!

Een vraag over de http://www.heronfireworks.com cakes/waaiers enzo.
Is deze site bekend en de spullen die ze hebben is dat goed spul?
Ik ga al een tijdje naar de aldi's en de lidl's maar wil dit keer wat anders en heron cakes/waaiers zien er goed uit.

dat spul is erg mooi.. ik reed normaal altijd speciaal naar Toschpyro in Osnabrück om Heron cakes.. echter kijk wel van te voren even op YouTube niet alle cakes zijn spectaculair.

klopt t dat posten börse pas om 9 uur open gaat op de 29ste? want lidl is 8 uur. (dacht ik). dan zou ik n uur moeten wachten :/

Ik ga al jaren een beetje de supermarkten af, meestal naar Bocholt of Kalkar.
Dit jaar gaat een vriend van me ook mee. Ik ben een beetje bang dat als we dan weer alleen de supermarkten af gaan en daar de mooiste dingen meenemen dat we beiden een beetje hetzelfde hebben.
Met z'n 2en hebben we ook wel een aardig budget. Ik zou het dus wel mooi vinden als we ook naar een echt goede vuurwerkshop gaan zodat we iets meer keuze hebben. Ik kan alleen nog niet echt wat vinden.
Had wel vuurwerk24.nl gevonden in Elten maar aangezien dat wel heel dichtbij de grens is lijkt me dat wel erg prijzig? Iemand nog betere tips? Liefst in een stad/dorp waar ook de meeste supermarkten zitten zodat we alles in 1 keer kunnen doen. Iets verder rijden is geen probleem.

Ik ga al jaren een beetje de supermarkten af, meestal naar Bocholt of Kalkar.
Dit jaar gaat een vriend van me ook mee. Ik ben een beetje bang dat als we dan weer alleen de supermarkten af gaan en daar de mooiste dingen meenemen dat we beiden een beetje hetzelfde hebben.
Met z'n 2en hebben we ook wel een aardig budget. Ik zou het dus wel mooi vinden als we ook naar een echt goede vuurwerkshop gaan zodat we iets meer keuze hebben. Ik kan alleen nog niet echt wat vinden.
Had wel vuurwerk24.nl gevonden in Elten maar aangezien dat wel heel dichtbij de grens is lijkt me dat wel erg prijzig? Iemand nog betere tips? Liefst in een stad/dorp waar ook de meeste supermarkten zitten zodat we alles in 1 keer kunnen doen. Iets verder rijden is geen probleem.

prijzig?

check de 3halen1betalen actie bij hun.

7 verschillende cakes.

Ik ben nog niet eerder in Borken-Weseke geweest. Wordt bij de posten/borse daar ook vuurwerk verkocht? Aangezien ik daar nergens wat over kan vinden.

Leuk assortiment bij Posten/Borse en Lidl!

natuurlijk wordt daar vuurwerk verkocht, er zijn volgens mij alleen een enkeling die dat niet doen omdat het bij de desbetreffende winkels niet heel druk is en er dus geen winst op kunnen maken.

hoe is jullie ervaring met vuurwerk in Duitsland halen op 31-12 ik ben helaas niet in de gelegenheid om eerder te gaan.

natuurlijk wordt daar vuurwerk verkocht, er zijn volgens mij alleen een enkeling die dat niet doen omdat het bij de desbetreffende winkels niet heel druk is en er dus geen winst op kunnen maken.

Iemand enig idee hoe laat de Posten/borse open is de 29ste in borken/weseke?

Back
Bovenaan