Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Weet iemand waar de filmpjes staan op de site van de Kodi? Anders moet ik ze via youtube bekijken, maar daar zie ik ook wel eens verschillen.

Een aantal jaren geleden kon je bij de Aldi of Lidl de Dragonfire van Weco halen. Ook de Razorlight van Weco was een erg fijne pot. Beide hadden stevige burstknallen. Enig idee waarom deze niet meer in het assortiment zitten? Ik heb afgelopen jaar (2015) zelf wel de Razorlight verkocht via Weco Nederland. Maar de genoemde producten zijn niet meer te krijgen in Duitsland(?) Zijn deze afgekeurd, of waren ze van mening dat het assortiment vernieuwd moest worden?

/edit: Bij de Posten-Börse vind je soms nog de Razorlight...

bedankt iedereen die heeft gereageerd op mijn vraag! heb er nog eentje :D kent iemand heron vuurwerk daar heb je nu een actie 3 halen 1 betalen. weet iemand of die cakes zoals poison enz zijn of zijn het echt kleine effecten? heb de video's gezien maar kan daar niet echt van uit maken ohe groot de effecten zijn.
Mvg

Effecten hebben mijn inziens een redelijk tot goede uitwerking. Blijven niet heel lang hangen, maar hey het zijn ook maar cakes van een paar euro!

bedankt iedereen die heeft gereageerd op mijn vraag! heb er nog eentje :D kent iemand heron vuurwerk daar heb je nu een actie 3 halen 1 betalen. weet iemand of die cakes zoals poison enz zijn of zijn het echt kleine effecten? heb de video's gezien maar kan daar niet echt van uit maken ohe groot de effecten zijn.
Mvg

Nooit van gehoord van heron. Waar verkopen ze dat?

Kijk even in dit topic:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?45053-Heron-Fireworks-3-halen-1-betalen!

Hallo,

Vraagje,

Bij mij krijg ik een folder door de deur van een verkooppunt die ook het duitse vuurwerk aanbied in de folder zoals de wel bekende cakes : bloody mary voor 5,99 . de voodoo star voor 22,49 . En nog veel meer andere cakes.

Heeft het nog wel zin om naar Duitsland te gaan ?

Gr sebas

Ja dat denk ik wel. Ik was vorig jaar in belgie daar kosten een cake 40 euro terwijl die bij lidl 18 euro was.

Zeker doen!

Back
Bovenaan