Aanbod (online)folders Duitsland 2015/2016

snap al die poespas niet over dat duitse vuurwerk , heb het 1 keer gehaald maar nooit meer wat een bagger , de ene helft gaat maar voor een gedeelte af en de andere helft is grotendeels een hoop gesis een plofje en een knalletje

Ik denk dat jij vanalles hebt gekocht. De kans is groot dat je met die 100.000 schuss Römische Lichter thuis kwam. Of van die cakes met zwakke boeketten en nauwelijks burst. Als je goed zoekt en weet welke producten je moet kopen dan heb je best goed spul (Ik val je niet aan hoor! ;)).

Weco Razorlight, Weco Beastmaster, Weco Black Ice, Weco Titanium (CBP), Weco Gladiator, Weco Rising Stars.

Zoek even naar Lesli vuurwerk; De Sovjet Shooters zijn erg mooi en origineel. Zoek maar via youtube naar de volgende cakes: Lesli Kresjer, Lesli Gulag (!). Ik heb mijn winkelwagen vol zitten dit jaar.

Succes!!

Hey, fijn dat de Lidl online is, nu wachten op de aldi en dan is mijn lijstje compleet. Wat zijn jullie Duitse Collecties voor dit jaar? Laat het me even weten:)

Ik heb geen ervaring met het pakket zelf.
Wel ik zou zeggen kijk op de site van de lidl hier kun je zien wat je kan verwachten van de pakketjes. Zelf ben ik nooit een fan geweest van pakketten.
je krijgt veelal fonteintjes en romeinse kaars achtige potjes.
Als je dat erg leuk vind dan zou je een van de pakketten kunnen kopen.
Zelf ga ik eerder voor de potten waar ook boeketten uit komen en ja dan kun je beter voor het losse spul gaan.
Deze vind ik persoonlijk echte aanraders:
Black Ice, Titanium, Beast Master, Tiger & Dragon en niet te vergeten de poison.

Back
Bovenaan