Aanbod (online)folders Duitsland 2013/2014

Rij gewoon een half uur verder Duitsland in. Geen wachtrijen en alles op voorraad.

Snap niet dat mensen zo vroeg uit hun bed gaan om vervolgens een uur in de rij te gaan terwijl een klein stukje verderop alles relax en rustig is.
Dat snap ik dus ook niet. Rij gewoon eind van de ochtend iets verder Duitsland in en je kunt alles rustig pakken. Maar als iedereen bij de grens blijft hangen vind ik het prima hoor :)

Dat snap ik dus ook niet. Rij gewoon eind van de ochtend iets verder Duitsland in en je kunt alles rustig pakken. Maar als iedereen bij de grens blijft hangen vind ik het prima hoor :)

Word mijn eerste keer dus ben zeer voorzichtig.
Straks is alles op , als iemand mij een mooie stad vanaf Kleve kan vertellen graag!

Dit stond in het dagblad van het Noorden!!

Grenscontroles bij Coevorden: overvolle auto's met vuurwerk uit Duitsland

COEVORDEN - Drie jongemannen uit Beilen staan met een sip gezicht bij een auto met daarachter een enorme lading vuurwerk. In de buurt van Coevorden zijn ze aangehouden bij grenscontroles van het speciale vuurwerkteam van de politie in Zuidoost-Drenthe. De drie hebben zaterdagmorgen vuurwerk ingeslagen bij supermarkten vlak over de grens in Duitsland.
"Per auto mag maximaal 25 kilo worden ingevoerd van Duitsland naar Nederland", zegt de leider van het vuurwerkteam. De inwoners van Beilen moeten driekwart van hun vuurwerk achterlaten. Meerdere overvolle auto's zijn aangehouden. "We willen voorkomen dat grote partijen worden ingevoerd, want daar kunnen gevaarlijke bommen van worden gemaakt." Ook zijn illegale strijkers, nitraatbommen en vuurwerkpistolen in beslaggenomen.

Zit er aan te denken om dit jaar naar Duitsland te rijden voor vuurwerk.
Ik woon dicht bij de grens omgeving Nijmegen Boxmeer.
Waar kan ik het beste heen en wat zijn de leuke producten in Duitsland?
Heb een budget van ongeveer €100,-. Graag advies.

Zit er aan te denken om dit jaar naar Duitsland te rijden voor vuurwerk.
Ik woon dicht bij de grens omgeving Nijmegen Boxmeer.
Waar kan ik het beste heen en wat zijn de leuke producten in Duitsland?
Heb een budget van ongeveer €100,-. Graag advies.

Volgens mij is er zat te lezen over Duitsland, waar je moet zijn,wat er te halen is,wat goed is,wat niet goed is.En de nieuwe producten weet nog niemand,dus succes met lezen.

ben er ook afgelopen jaar geweest,moet zeggen dat er best wel leuk spul tussen zit.
RENO,TORONTO,BLOODY MARY,ALIGATOR en BLACK ICE zijn me goed bevallen,heb wel alles doorgelont.
deze zijn te krijgen bij Aldi,Lidl en Kaufland en is over de grens denk ik makkelijk te vinden.
merk is voornamelijk Helios/Weco.

Back
Bovenaan