Aanbod (online)folders Duitsland 2013/2014

Penny is helemaal een andere lijn. Vorig jaar hadden ze niks van weco toen was alles comet. Of is dit nog verschil per regio

Jammer zaten leuke potten bij.

Is die Circus Maximus nou weggehaald bij de Netto? Die wou ik net dit jaar gaan halen :(

Iemand enig idee of deze nog ergens anders te krijgen is? (misschien onder een andere naam?)

Misschien een hele stomme vraag hoor, Maar is Helios het zelfde als Weco, maar dan met andere benamingen enzo?

Je hebt geen stomme vragen alleen stomme antwoorden:frusty:.Wat ik weet is dat Helios uit de Weco fabriek komt en dat deze lijn alleen te koop is bij Aldi Sud en niet alles is een omlabeling,want zijn wel een paar produkten die alleen in deze lijn is te verkrijgen

Je hebt geen stomme vragen alleen stomme antwoorden:frusty:.Wat ik weet is dat Helios uit de Weco fabriek komt en dat deze lijn alleen te koop is bij Aldi Sud en niet alles is een omlabeling,want zijn wel een paar produkten die alleen in deze lijn is te verkrijgen

Ergens op het forum staat ook een omlabellijst!

Weten jullie wat de verkoop datum's zijn dit jaar in Duitsland. Is net zoals in NL 28,30 en 31 dec? Of zijn ze daar op zondag open dus 29,30 en 31 december.
Thanks

Voor zover ik weet zijn het dezelfde dagen. Wel varieert de openingstijd van elk filiaal. Ene LIDL is al om 7 uur open, de ander pas om 8

Back
Bovenaan