Aanbod (online)folders Duitsland 2011/2012

Mooi al de prijzen daar.
Wat me wel op valt is dat duitsland ook steeds elk jaar stukje duurder word.
als nog heb je mooie producten.
Maar zie ook cakes zoals Weco cornen voor 30euro staan..
Dat vind ik een behoorlijke prijs voor de duitse markt.

Ja, maar sinds kort zijn in Duitsland dan ook cakes tot 600 gram kruit toegestaan. En met 25 gram kruit per schot, flash, en max. 600 gram, kunnen leuke dingen gedaan worden! Veel meer dan eerst. Dus de mogelijkheden en kruitgewichten gaan daar omhoog; nogal logisch dat de prijzen ook omhoog gaan! Nog steeds zijn er in Duitsland zeer nette prijzen. Kijk eens wat zo'n Coroner in Nederland zou kosten. Vergelijk dat eens met een Duitse WECO cake die al jáááren verkocht wordt; is er wel echt een prijsverhoging?

Ik zie bij Hagebau Nico feuerwerk. Waar kan je dat nog meer kopen? Ik probeer op de Nico site te kijken waar de dealers zijn maar kan het niet vinden. Iemand tips?

Deze al gezien? www.pyroweb.de Als je even doorleest kan je dus het hele jaar een show bestellen als je familie of vrienden hebt in Duitsland die jarig zijn of gaan trouwen. aanvraag/verzoek formulieren incl. zonder verguning alleen een accoord van de gemeente blijkbaar!!!!
Verder leuke dingen te vinden op de site...........

Gr Wim

Deze al gezien? www.pyroweb.de Als je even doorleest kan je dus het hele jaar een show bestellen als je familie of vrienden hebt in Duitsland die jarig zijn of gaan trouwen. aanvraag/verzoek formulieren incl. zonder verguning alleen een accoord van de gemeente blijkbaar!!!!
Verder leuke dingen te vinden op de site...........

Gr Wim

Heb je hier in Nederland dus niks aan. Zal dus illegaal zijn.

ik ben nieuw, en ben bang dat ik in deze discussie verkeerd zit. maar ik stel de vraag toch, want dit is de eerste keer dat ik naar duitsland ga met mijn pa. ik heb gehoord dat het in kleve druk is, en heeft iemand tips voor me waar ik het best naar de aldi of lidle kan gaan bij arnhem in de buurt?

@TomLoveVuurwerk, uhmm ik woon zelf in duiven, ik ga meestal idd iets verder dan kleve/emmerich omddat het daar erg druk is tenzij je heel vroeg voor de deur gaat staan ik rij zelf meestal 30min tot 45min kijk op de sites van de winkels waar ze zitten en kijk dan waar je het beste heen kan gaan maar ik raad kleve/emmerich meestal af tenzij je heel vroeg gaat

@TomLoveVuurwerk, uhmm ik woon zelf in duiven, ik ga meestal idd iets verder dan kleve/emmerich omddat het daar erg druk is tenzij je heel vroeg voor de deur gaat staan ik rij zelf meestal 30min tot 45min kijk op de sites van de winkels waar ze zitten en kijk dan waar je het beste heen kan gaan maar ik raad kleve/emmerich meestal af tenzij je heel vroeg gaat

okee hardstikke bedankt, ik weet niet of je hier pm´s kan sturen maar ik wees maar zo brutaal om te vragen waar jij meestal heengaat?(stad en winkels)

ik ga meestal in de buurt van oberhausen en dan vooral lidl en aldi heb je eigelijk wel zat aan

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan