Aanbod (online)folders Duitsland 2011/2012

Ik zag een folder van de edeka voorbij komen. Echter is dit een folder van de edeka grossmarkt. Die zit alleen in het Minder-hannover gebied. Is het aanbod bij een normale edeka supermarkt in andere gebieden hetzelfde of is dat al bekend? Ik zit bij goede vrienden in Dusseldorf, en die stad is helaas te groot om even te voet te gaan zoeken en met de auto kan je niet overal parkeren.
Iemand misschien specifiek voor Dusseldorf tips?

Ja oké, dat heb ik gedaan. Maar verkoopt een andere edeka winkel hetzelfde? Ik wil het niet vragen aan die vrienden van mijn ouders want straks denken ze dat ik hun hele huis vol zet. Dat zullen ze ook niet op prijs stellen. Ik kan daarom ook niet fanatiek gaan doorlonten. Ik wil de goede relatie niet schaden en graag dat we nog een keer welkom zijn.

Edit: Aldi in Oostenrijk heeft het ook online.
http://www.hofer.at/at/html/offers/angebote_donnerstag_15122011.htm?WT.z_src=main

Helemaal goed dat iedereen lekker enthousiast reageert en om info vraagt!

Als topic-starter wil ik jullie wel graag vragen om ons in dit topic te beperken tot het plaatsen van Duitse (online) folders voor 2011/2012 en eventuele reacties op deze geplaatste folders. Voor vragen en ervaringen over trips naar Duitsland, controles, enz. is een ander topic beschikbaar en dat vind je hier: http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=1641&page=21

Alvast bedankt voor de medewerking!

Was hem net aan het uploaden! Hier in ieder geval de complete afbeelding:

bestellijstaldisd201120.jpg

Aldie sued, niet mijn district helaas. Maar prijzen zijn het zelfde dus dat is een goed teken.

Ik zag een folder van de edeka voorbij komen. Echter is dit een folder van de edeka grossmarkt. Die zit alleen in het Minder-hannover gebied. Is het aanbod bij een normale edeka supermarkt in andere gebieden hetzelfde of is dat al bekend? Ik zit bij goede vrienden in Dusseldorf, en die stad is helaas te groot om even te voet te gaan zoeken en met de auto kan je niet overal parkeren.
Iemand misschien specifiek voor Dusseldorf tips?

Ik zit wel bij de Minder-hannover gebied, alleen kan ik op de website nergens een link vinden voor de vuurwerk verkoop. Ik wil naar Moormerland gaan, maar vraag me nu wel af of dit een 'Grossmarkt' is. Iemand een idee?

Die bazooka. Wat een drama was dat. Leek zo mooi op het filmpje maar was uiteindelijk 3x niks. Kan het topic over dit product niet vinden hier. Iemand een link?

Dankjewel Jawe voor het plaatsen en delen :),dit zijn wel de mooie prijzen he :)Ik heb dr zooow zinin weer te shoppuhhhh in die goedkope goed gevulde duitse supermarkten en bauhaussen.Word tog met de dag ongeduldiger hahahaha

Back
Bovenaan