Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

assortiment van aldi lidl en kaufland zijn hetzelfde als de jaren ervoor.
ga dus weer voor toronto reno phoenix en casablaca super spul voor dat geld.meteen van elk 20 meenemen.

misschien toch wel blij in Malden te wonen.
in kranenburg op 1 plein Aldi, penny en rewe.
rewe lekker 3 alligators, 1 voodo star en fast en furious.
penny weet ik niet.
en aldi bijna alles :D:D:D:D:D

herrlijk vuurwerk halen op woensdag:D

bij www.vuurwerkstunthal.nl en dan die in duitsland hebben ze 10 zink pijlen voor 65 euro 40 gramms denk wel dat ik die meeneem

Helaas Wout, die hebben ze dus niet in Dld maar wel in NL bij de vestiging in het dorpje Elst tussen Nijmegen en Arnhem. Kijk maar eens goed op de website die je zelf heb gepost, kies voor DE Wyler dan vind je onder Vuurpijlen geen Zinkers...

ik heb het gezien gizmo75 ik denk dat mijn pc aan het vastlopen was anders kan dat niet ik dacht echt dat ik op DE had geklikt :S :0

ik ga naar lidl en aldi in viersen

Op de site van REWE zie ik hele andere producten dan hier in de folder op het forum. Is dit te verklaren ? Ik zie namelijk geen alligator en fast and furious staan. Is dit overigens gewoon een supermarkt ?

Op de site van REWE zie ik hele andere producten dan hier in de folder op het forum. Is dit te verklaren ? Ik zie namelijk geen alligator en fast and furious staan. Is dit overigens gewoon een supermarkt ?

Dat is zeker te verklaren: bij de REWE is net zoals bij de Lidl en Aldi sprake van regio's. Elke regio heeft zijn eigen aanbod. Daarnaast schijnt de REWE voor een deel franchise te zijn waardoor de winkeleigenaren/managers voor een deel ook nog zelf kunnen bepalen wat ze wel of niet willen verkopen. Het kan dus duidelijk per locatie verschillen!!

Wil je een winkel vinden met datgene wat jij graag zou willen hebben probeer dan via de functie Marktsuche op de website REWE.de een andere vestiging te vinden die bij jou in de buurt is, selecteer deze en roep de folder op... Suc6!!

En ja, de REWE is een gewone supermarktketen en is zoals de Aldi en Lidl in te delen onder de Discounters.

REWE is veels te duur. Fast en furious (reno) kost al 5 euro (nog steeds goedkoop, maar niet in Duitsland)

REWE is veels te duur. Fast en furious (reno) kost al 5 euro (nog steeds goedkoop, maar niet in Duitsland)

Snap wat je zegt, ben het alleen niet met je eens. Reno is inderdaad de Discounter-variant van de Fast and Furious. Een andere naam is bijv. Aquila. Allemaal één pot nat zou je zeggen. Echter...

Weco heeft een naam hoog te houden voor de eigen productlijn waar je immers meer voor betaald, zoals de Fast and Furious. Vorig jaar zijn er veel klachten geweest over de eigen lijn. Als ik de berichten uit Dld mag geloven zijn de niet-omgelabelde Weco-producten sterk verbeterd en hebben ze de Discounter-producten op hetzelfde niveau gehouden.

Klinkt als: tijd voor een testje!! Oftewel allebei halen en kijken wat 'ie doet...:wink:

Is er toevallig iemand die weet vanaf hoelaat de Aldi sud en de Lidl sud morgen open zijn? De Penny is open vanaf 7 uur staat op de site, maar bij Aldi en Lidl staat er niks over andere openingstijden.

Meestal zijn ze op deze dagen om 7 uur open. Daar ben ik vorig jaar achter gekomen. Stond ik daar om 8 uur, is alles al weg ...:bye::bye:

Back
Bovenaan