Aanbod (online)folders Duitsland 2010/2011

ja, veel verschil niet, moetje maar effe een paar pagina's terug gaan op dit forum, dan zieje de folder van nord en sud, Zoek de verschillen :wink:

Ik kan echt niet wachten tot die sites online komen, van aldi en lidl etc.
Ik had begrepen dat ze maandag online kwamen/zouden staan.
ik zie nog niks, hopen dat ze dan vanavond om 0:00 online worden gezet.

Dit is niet waar hoor. Het is Aldi-Nord, Aldi-Sud en de Lidl :wink:

uh nee:angry:, lidl nord en sud bestaan ook... Kijk maar een paar pagina's terug naar het aanbod in de folders:p..... In nord hebben ze bv de bazooka en in sud de cbp (omgelabeld) time machine... Er zijn nog 2 andere verschillen...

hmm iemand enig idee waarom je voor dit pakketje 18 moet zijn bij de aldi ?
http://www.aldi-nord.de/aldi_silvesterfeuerwerk_2010_98_702_8068_97.html

Bij al het vuurwerk dat niet tot categorie 1(jeugdvuurwerk) hoort moet men in Duitsland 18 jaar zijn. Dus als je 16 of 17 ben mag je geen normaal vuurwerk kopen in Duitsland. Je moet bij de meeste winkels ook je paspoort laten zien en ze zijn er best streng, want 1 keer stond er een jongen die bijna 18 was bij de kassa, maar hij kreeg het vuurwerk niet gelijk mee. Ze moeder liep nog in de winkel en zij moest zelfs haar paspoort laten zien.
Dit pakket wat jij bedoeld zit volgens mij ook normaal vuurwerk bij het pakket dus moet je 18 zijn.

Ik vind vuurwerk erg leuk, maar in Duitsland heb je zo véél van die lichtgevende kogels, daar word ik gek van! En dan sta je daar in de winkel voor een ding wat niet in de folder heeft gestaan, is dan een paar euro (10,-) en dan met 40 shots, kwamen er alleen maar bolletjes uit!!! Zeer frustrerend... Weet iemand hoe je dat kan voorkomen dat je de hele tijd thuis komt met die kogels, die ik onderhand echt niet meer mooi vind?
Gr:)

Weet iemand hoe je dat kan voorkomen dat je de hele tijd thuis komt met die kogels, die ik onderhand echt niet meer mooi vind?
Gr:)

Thuis goed het forum, youtube en de Duitse sites afstruinen voor beeldmateriaal is wat ik doe als ik een uitwerking van een bepaalde cake wil weten :)

Thuis goed het forum, youtube en de Duitse sites afstruinen voor beeldmateriaal is wat ik doe als ik een uitwerking van een bepaalde cake wil weten :)

Dat had een vriend tegen mij gezegd van die lichtkogels, ik ben nog nooit in Duitsland geweest, maar dat wil ik dit jaar wel gaan doen.
Daar heb ik nog een vraag over:
Hebben de winkels alleen maar wat ze in de folder hebben staan, of nog andere dingen? En het valt me ook op dat de Reno niet in de online (op www.aldi.de) folder staat.

Vergis ik mij nu of zijn Aldi en Lidl süd erg laat dit jaar met de online folders? Ik kan me herinneren dat het rond de 18e was. :sad:

Back
Bovenaan