Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Dat idee heb ik ook..
Misschien handiger om het ofwel allemaal aan de startpost toe te voegen, ofwel misschien zelfs per shop een subpagina voor de folders + discussie over de producten ;) Maakt het iig wat overzichtelijker.

Ik vind die ‘Tristan’ van de Aldi (sud) erg goed, zeker als je bedenkt dat de Artus maar 1 euro goedkoper is..

misschien een domme vraaag, maar verkopen ze bij alle lids/aldis in heel duitsland dit vuurwerk??
ik begin steeds meer te twijfelen om echt al om 7 uur daar te staan hahahaha

misschien een domme vraaag, maar verkopen ze bij alle lids/aldis in heel duitsland dit vuurwerk??

ja ze verkopen dit bij alle lidl's en aldi's in heel Duitsland alleen moet je ff op de regio's letten

ja ze verkopen dit bij alle lidl's en aldi's in heel Duitsland alleen moet je ff op de regio's letten

aldi nord heeft een andere collectie dan aldi sud , en bij de lidl verschilt het per regio , en om zeven uur voor de deur staan ligt er aan waar je heen gaat , ik ga meestal een stuk verder dan het grensgebied en dan is er meestal voldoende in voorraad de meeste winkels worden regelmatig bij gevuld

Ik ga zelf al een paar jaar naar Bochtelt ( vanaf ede een uurtje rijden ) ... meestal rond een uur of 11 & dan zijn wij als enigste eigenlijk haha

Goedenavond,

Wellicht niet het juiste forum maar dit jaar heb ik de taak gekregen om voor de familie vuurwerk te regelen. Heb de keuze uit Lidl Aldi postenborse en rewe. Budget is 300. Is er iemand die mij kan helpen met een lijstje van cakes die ik absoluut moet hebben?

Back
Bovenaan