Kwam iets leuks tegen op Instagram. Vuurwerkaanbiedingen voor kleinere winkels. https://www.instagram.com/p/BqekWnhlnxN/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1rzzj18qpirtk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ben er nog nooit geweest, ik zie alleen maar de rommel die mijn zwager en een andere kennis elk jaar meebrengen en 's avonds afsteken en denk dan alleen daar ben je een halve dag voor weggeweest voor die troep ?
Het trekt me dus totaal niet om daar in die overvolle supermarkten te moeten gaan staan en te "vechten" voor een cake a la artus/reno/alligator waar ik echt niets aan vond.
Doe mij dan maar een monster ride, Mount Lu of één van de andere cakes die ik in de freak actie ook voor 10,- of minder gekocht heb en die ik binnen een uur opgehaald heb.
ik ga niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen , een partij drank inslaan dat aanzienlijk goedkoper is , electronica en de nodige boodschappen en dat scheelt echt heel veel met nederland
Kwam iets leuks tegen op Instagram. Vuurwerkaanbiedingen voor kleinere winkels. https://www.instagram.com/p/BqekWnhlnxN/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1rzzj18qpirtk
Ik pak elk jaar de 'Krejser' van lesli mee in Duitsland bij een vuurwerkwinkel.
30 euro, een hele dikke pot. (Check maar eens op YouTube).
Ik heb nog niks gelijksoortigs kunnen vinden in NL, maar daar koop ik ook nauwelijks vuurwerk.
Ik woon zelf 3KM van Emmerich af, en ik lach me altijd kapot hoe mensen hier uren in de rij gaan staan bij de Lidl of de Aldi. Ik heb me eigen route & eigen (kleinere) winkels die ik af ga, en hoef nauwelijks tot niet te wachten. Heerlijk!
Ik pak elk jaar de 'Krejser' van lesli mee in Duitsland bij een vuurwerkwinkel.
30 euro, een hele dikke pot. (Check maar eens op YouTube).
Ik heb nog niks gelijksoortigs kunnen vinden in NL, maar daar koop ik ook nauwelijks vuurwerk.
Ik woon zelf 3KM van Emmerich af, en ik lach me altijd kapot hoe mensen hier uren in de rij gaan staan bij de Lidl of de Aldi. Ik heb me eigen route & eigen (kleinere) winkels die ik af ga, en hoef nauwelijks tot niet te wachten. Heerlijk!
mannen ik ben vrij nieuw omtrent het halen van vuurwerk in Duitsland, maar loont het om met mijn kids hier vuurwerk te halen? vind Nederland nogal prijzig.
dus sta open voor tips en trucs![]()
Tip ga savonds net na het eten rond 18:00 het is dan een stuk rustiger en op die tijd komt de laatste vrachtwagen weer aanvullen. Heb al die mensen nooit begrepen sochtendsthanks mannen.. ik woon net iets buiten den haag, maar goed ik zal er een dagje van gaan maken. is het ook qua tijden handig om op 7 uur in de ochtend er al te zijn?
thanks mannen.. ik woon net iets buiten den haag, maar goed ik zal er een dagje van gaan maken. is het ook qua tijden handig om op 7 uur in de ochtend er al te zijn?
thanks mannen.. ik woon net iets buiten den haag, maar goed ik zal er een dagje van gaan maken. is het ook qua tijden handig om op 7 uur in de ochtend er al te zijn?