Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Ben er nog nooit geweest, ik zie alleen maar de rommel die mijn zwager en een andere kennis elk jaar meebrengen en 's avonds afsteken en denk dan alleen daar ben je een halve dag voor weggeweest voor die troep ?
Het trekt me dus totaal niet om daar in die overvolle supermarkten te moeten gaan staan en te "vechten" voor een cake a la artus/reno/alligator waar ik echt niets aan vond.
Doe mij dan maar een monster ride, Mount Lu of één van de andere cakes die ik in de freak actie ook voor 10,- of minder gekocht heb en die ik binnen een uur opgehaald heb.

Dit is ook precies de reden dat ik niet meer naar Duitsland ga.. vind het prijstechnisch gezien eigenlijk ook helemaal niet meer zo interessant, met een beetje freakactie hier in Nederland kun je voor datzelfde geld veel mooier spul halen. Qua sfeer is het natuurlijk wel geweldig, lekker met een kar vol vuurwerk rondrijden daar.. en de drank is goedkoper! :D

Ik ga eigenlijk om de volgende redenen:
-sfeer
-voor mij is het niet ver weg
- En als je het een beetje goed uitzoekt kun je zeker wel mooi vuurwerk halen voor een leuke prijs. De Artus is idd niet spectaculair maar er zijn zat andere mooie cakes en die iets duurder zijn maar nog onder de 30 euro zitten. Helemaal als je niet paraat bent bij de Freakacties is het zo gek niet.

ik ga niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen , een partij drank inslaan dat aanzienlijk goedkoper is , electronica en de nodige boodschappen en dat scheelt echt heel veel met nederland

ik ga niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen , een partij drank inslaan dat aanzienlijk goedkoper is , electronica en de nodige boodschappen en dat scheelt echt heel veel met nederland

Dat kan je het hele jaar doen... Alleen moet je die laatste dagen wat langer wachten aan de kassa :D

Ik pak elk jaar de 'Krejser' van lesli mee in Duitsland bij een vuurwerkwinkel.
30 euro, een hele dikke pot. (Check maar eens op YouTube).

Ik heb nog niks gelijksoortigs kunnen vinden in NL, maar daar koop ik ook nauwelijks vuurwerk.

Ik woon zelf 3KM van Emmerich af, en ik lach me altijd kapot hoe mensen hier uren in de rij gaan staan bij de Lidl of de Aldi. Ik heb me eigen route & eigen (kleinere) winkels die ik af ga, en hoef nauwelijks tot niet te wachten. Heerlijk!

Ik heb nog niks gelijksoortigs kunnen vinden in NL, maar daar koop ik ook nauwelijks vuurwerk.

Ik woon zelf 3KM van Emmerich af, en ik lach me altijd kapot hoe mensen hier uren in de rij gaan staan bij de Lidl of de Aldi. Ik heb me eigen route & eigen (kleinere) winkels die ik af ga, en hoef nauwelijks tot niet te wachten. Heerlijk!

Zijn wel een aantal soortgelijken in NL.

Lol, dat is gewoon een Nederlandse pot hoor die Krejser, kremlin en crisscross crackhead zijn er omlabelingen van. Vorig jaar 15 euro per stuk met black friday btw en dan heb ik het nog niet over de Crackling chry van zena en de nieuwe Crack Attack.

Dus wat dat betreft genoeg soortgelijks in Nederland

mannen ik ben vrij nieuw omtrent het halen van vuurwerk in Duitsland, maar loont het om met mijn kids hier vuurwerk te halen? vind Nederland nogal prijzig.
dus sta open voor tips en trucs:D

Welkom op vuurwerkcrew!
In principe is over het onderwerp Duitsland al gigantisch veel op dit forum te vinden. Maar ik snap dat je voor het gemak kiest om het meteen te vragen, in plaats van zelf uit te zoeken.

Wat is je budget ongeveer? En in welke regio van het land woon je? Als je 100 euro te besteden hebt en in Amsterdam woont, loont het écht de moeite niet. Je moet in Duitsland zijn voor het sfeertje van goedkope cakes graaien in de supermarkt. Niet voor het kwaliteitsvuurwerk. Zoek je kwaliteit, dan kun je beter in Nederland blijven. Als je vroeg in het jaar besteld, bij voorkeur vóór december, kun je in ons land prima koopjes krijgen bij freakwinkels.

Wat DarkSoul al zei, is het handig om te weten in welke regio je woont. Als je dicht bij de grens woont is het zeker een aanrader om naar Duitsland te gaan, maar bij freakwinkels in Nederland is het vuurwerk beter en kan je het voor een goede prijs aanschaffen.

mannen ik ben vrij nieuw omtrent het halen van vuurwerk in Duitsland, maar loont het om met mijn kids hier vuurwerk te halen? vind Nederland nogal prijzig.
dus sta open voor tips en trucs:D

Wat DarkSoul zegt is waar. Je zegt dat je met de kids gaat. Als je op zoek bent naar de veel schoten voor weinig categorie, klein kaliber, romeinse kaars-achtige effecten, etc., dan heb je in Duitsland veel meer keus dan in NL en het kost geen drol. Lekker graaien bij de Aldi en Lidl dan :p

duits aanbod is leuk alleen je moet wel ff de juiste producten er uit zoeken en de winkels kennen wie wat verkoop. want als ik even na lesli kijk wordt er veel omlabeling verkocht in duitsland als je aan de grens woont loont dit zeker wel.
weco heeft aantal mooie tiger en dragon, beastmaster enz.
nico heeft aantal goede producten

thanks mannen.. ik woon net iets buiten den haag, maar goed ik zal er een dagje van gaan maken. is het ook qua tijden handig om op 7 uur in de ochtend er al te zijn?

thanks mannen.. ik woon net iets buiten den haag, maar goed ik zal er een dagje van gaan maken. is het ook qua tijden handig om op 7 uur in de ochtend er al te zijn?
Tip ga savonds net na het eten rond 18:00 het is dan een stuk rustiger en op die tijd komt de laatste vrachtwagen weer aanvullen. Heb al die mensen nooit begrepen sochtends

als je net over de grens gaat shoppen om zeven uur is het een complete chaos met landgenoten , ik rij altijd een half uurtje verder en dan maakt het niet uit hoe laat je gaat , heb je ook geen last van irritante landgenoten

ja hoor en net over de grens bij Enschede zijn er in gronau alleen al 8 tot 10 winkels.
incl een dumpwinkel 50 meter over de grens Enschede (glanerbrug) mooie plastic tas vol met allerlei kinder vuurwerk voor een tientje.

Back
Bovenaan