Aanbod Duitsland 2009-2010

Begin is inderdaad erg gaaf met die kleuren! Daarna lijkt het op een gewone fontijn, maar voor die prijs? Zeker doen!

Zeker gaaf en inderdaad die kleuren in het begin en in het midden en vindt het ook een hele gave aparte crackling in zitten :D

Ik vraag me af hoe dat kan? zo'n mooie potten voor tussem de 5 en 10 euro. bijvoorbeeld die mystic castle van de lidl heeft echt een mooi finale, heel snel en veel crackling.

zien is kopen!

Waneer wordt het aldi-sued? (welke plaatsen in nederland?)
Want ik vindt het sud arssortiment toch een stukje mooier!:cool:

Kijk gewoon ff op de site van de Aldi.
Kies dan voor Aldi Süd, en je kan zoeken naar filialen.
Grofweg onder de lijn Arnhem/Doetinchem wordt het Süd volgens mij.

Zit er zelf ook zwaar over te denken om naar Süd te gaan, in plaats van Nord. Inderdaad een veel mooier assortiment!

Mits het gedoogd/toegestaan wordt trouwens...
Want in het artikel over de grenscontroles staat dat ze ook het kleine vuurwerk uit de Duitse supermarkten nu niet in Nederland willen hebben. Terwijl het vorig jaar nog gedoogd werd...

Vind Sud er ook veel beter uitzien, Heeft iemand misschien een lijstje met de plaatsen waar sud onder valt? Want woon iets boven Arnhem en lees net dat daar de grens een beetje zit.

Kijk gewoon ff op de site van de Aldi.
Kies dan voor Aldi Süd, en je kan zoeken naar filialen.
Grofweg onder de lijn Arnhem/Doetinchem wordt het Süd volgens mij.

Zit er zelf ook zwaar over te denken om naar Süd te gaan, in plaats van Nord. Inderdaad een veel mooier assortiment!

Mits het gedoogd/toegestaan wordt trouwens...
Want in het artikel over de grenscontroles staat dat ze ook het kleine vuurwerk uit de Duitse supermarkten nu niet in Nederland willen hebben. Terwijl het vorig jaar nog gedoogd werd...

Over de controles, ik zie zoveel vrouwen die een pakketje meenemen als ze in de winkel zijn, als dit niet meer mag dan kunnen ze iedereen pakken. Ik ken veel mensen die vorig jaar zijn gegaan en denken dat het legaal vuurwerk is. Maar je moet wel denken, er zijn zooveel grensovergangen, ze kunnen nooit overal gaan staan en elke dag. kost hun zoveel geld.

Back
Bovenaan