Aanbod Duitsland 2009-2010

Bedankt voor deze info Fred!
Als je trouwens bij de rariteten kijkt, zie je leuke oude vuurwerkjes.....erg leuk! :D

Dit topic is ook al weer klaar voor het einde van het jaar, goed gedaan Fred. We zullen ter zijner tijd de reclames en dergelijke hier wel weer zien verschijnen, ik ben er blij mee. :bye:

Inderdaad Danny, er zullen nog genoeg postings komen in deze thread.
Duitsland is voor veel mensen aantrekkeliijk en is populair.

Waar ik mij over verbaas is dat de Duitsers al in het begin van het jaar weten wat er aan het eind van de jaar in de schappen van de winkels komt te liggen.

Als je goed kijkt staan er ook producten bij die eind 2010 al in de schappen moeten liggen. Lijkt wel of die Duitsers nu al inspelen op het CE keurmerk.

... Waar ik mij over verbaas is dat de Duitsers al in het begin van het jaar weten wat er aan het eind van de jaar in de schappen van de winkels komt te liggen.

Zou dat misschien met het productieproces te maken hebben?
Ik neem aan dat bijv een Weco of Nico al vroeg in China moet aangeven welke nieuwe cakes ze op de markt willen brengen. Het moet immers allemaal nog gemaakt, getest, opnieuw gemaakt, en verscheept worden. Dat de winkeliers het vervolgens al zo vroeg weten is misschien te danken aan een goede communicatie tussen fabrikant-importeur-winkelier.
Duitse gründlichkeit zullen we maar zeggen :)

De Lidl en de Aldi zullen wel weer ongeveer hetzelfde zijn. Al jaren zijn de prijzen daar gelijk. Alleen ik zoek de Sound Attack van de LIDL. Weet iemand wat die vorig jaar gekost heeft want wil hem dit jaar halen

bedankt :)

Dacht dat die 7,99 was Xtremerides. Zal het zo ff checken in de folder van vorig jaar. Hij is wel grappig trouwens, heb nog wel ergens een film als je belangstelling hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dacht dat die 7,99 was Xtremerides. Zal het zo ff checken in de folder van vorig jaar. Hij is wel grappig trouwens, heb nog wel ergens een film als je belangstelling hebt.

Assortiment Aldi:

http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/angebote_ab_mo-29kw0109_feuerwerk.htm

Als je Venezia ziet, dan vraag je je toch wel een beetje af waarom we nog in NL vuurwerk kopen.. :|

Dat is het assortiment van 2008-2009. Staat bij elk product dat je het kan afhalen tussen 29.12-31.12.2008.

Ah, mijn fout.. Heb niet goed gekeken dan. Bedankt voor het melden. Zal de link even weghalen anders is het een beetje verwarrend :p

Wanneer word er ongeveer bekend gemaakt wat het aanbod van de ALDI-SÜD is? Kan echt niet wachten om een flinke lijst te maken met wat ik allemaal wil halen.:bye:

Wanneer word er ongeveer bekend gemaakt wat het aanbod van de ALDI-SÜD is? Kan echt niet wachten om een flinke lijst te maken met wat ik allemaal wil halen.:bye:

Aanbod daar verandert meestal niet heel veel t.o.v. voorgaande jaren.
Ben wel erg benieuwd welke nieuwe (omgelabelde) weco-producten te vinden zijn bij de supermarkten...
Maar de folders worden pas op feuerwerk.net gezet, zodra ze in de winkel liggen. Dat zal, net zoals de meeste winkels hier, de week na sinterklaas zijn :D

Back
Bovenaan