Aanbiedingen 2015!

pyroboy

VWC lid
Ook dit jaar heeft Welkoop weer verschillende aanbiedingen die er top uit zien.
Helaas zijn de prijzen nog niet bekend, maar de samenstellingen zien er goed uit.

knipsel.jpg

knipsel2.jpg

knipsel3.jpg

knipsel4.jpg

knipsel5.jpg

knipsel6.jpg

knipsel7.jpg

Laatst bewerkt:
Nice Nice Nice!!!
Vorig jaar waren de aanbiedingen wat teleurstellend maar ik ga dit jaar (mits de prijs leuk is) waarschijnlijk sws wel voor een paar knockout setjes :D

eindbaas+dessertstorm voor 29,95, maandag weten we de rest

De pakketjes zien er ook erg leuk uit, prijzen lijken alleen nergens op.

Laatst bewerkt:
Als de prijzen goed zijn doe ik hier misschien toch een kleine (extra) bestelling, is alleen niet goed voor het budget :p

3,99 voor 2 breakpoint en 6,99 voor 25 knockout en een extra long, ook het enige leuke wat er tussen zit dit jaar. Van beide maar 4/5 pakketjes nemen en de rest maar links laten liggen denk ik...

Kleine bestelling wel waard, maar het wijkt wel van de route af van de winkels die ik af ga

jammer ook dat ze de prijzen van de scorpion king, pontificaal en next mystery mines verhoogd hebben. Had ze bijna elk jaar maar het is nu echt te duur

Even snel rondgekeken, misschien dat ik hier wat budget cakes haal voor in de vooravond maar voor de rest weinig qua prijs/kwaliteitverhouding kunnen vinden.

Ik kom toch wat producten tegen vaarvan ik vind dat ze behoorlijk fors in prijs zijn gestegen!! Ook krijg je geen 20 procent korting meer wat vorig jaar wel het geval was. Denk dat ze hier wel klanten mee verliezen.

Valt me weer zwaar tegen. Nu kun je dit ook wel verwachten natuurlijk, maar soms hadden ze leuke aanbiedingen die het ook echt waard waren om te halen. Nu hebben ze de voorverkoopkorting ook nog weg gelaten..
Geen goede zet als je het mij vraagt. :wink:

Inmiddels zijn de prijzen van de betreffende aanbiedingen ook bekend.

Van: € 7,98 Voor: € 3,99

knipsel.jpg

Van: € 11,98 Voor: € 6,99

knipsel2.jpg

Van: € 39,90 Voor: € 29,95

knipsel3.jpg

Van: € 62,90 Voor: € 39,95

knipsel4.jpg

€ 40,00

knipsel5.jpg

€ 70,00

knipsel6.jpg