Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik kan me het eerste sierpakketje herinneren dat mijn ouders kochten. Naam weet ik niet meer maar het bevatte een aantal vuurpijlen met gekleurde plastic dop iets met de naam rainbow, er zaten ook 2 fontijnen in met een label waarop een kat met een toverstokje oid stond en enkele romijnse kaarsen, indrukwekkend voor een klein jochie. Net als de sattelite killer en space lamp fontijn. Van dat pakket en space lamp helaas geen foto van kunnen vinden, zal eind jaren 80 / 1990 zijn geweest. Museum dudes hier weten hier wel raad mee misschien
Dat is hem inderdaad! Leuk om terug te zien! In mijn herinnering was hij ook al eerder op de markt, wij zijn in 94 verhuist en we hadden hem al in ons oude huis maar heb het ook niet allemaal scherp hahahaZat vanavond toevallig wat door oude folders te bladeren, dus had ze bij de hand. Met jouw beschrijving niet zo moeilijk zoeken
Bekijk bijlage 1801503
Komt uit een folder van 94/95, maar gok dat ze al wat langer bestonden, zal eens kijken in de nog iets oudere folders
Voor mij persoonlijk de Pro-line Amazing Yellow Caps! Wat een oorverdovende krijs. Een van de eerste jaren dat ik begon met deze hobby en
wat grotere cakes ging kopen. Dat geluid ging door merg en been, naast waren ze wel redelijk onvoorspelbaar en schoten ze soms alle kanten op.