Aalsmeer 05-09-2009

Not Found
The requested URL /vwaalsmeer050909/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--------------------------------------------------------------------------------

Je was te snel, heb het geedit, al binnen 30 seconden...

Aalsmeer was weer een topper zoals we stiekem een beetje gewend zijn, ook erg leuk om kennis te maken met damianus en viva la bang, bij elke show ontmoet je weer nieuwe (bekende nicknames van de fora) freaks. De miezer regen was een plaag voor de filmers en foto makers. Nah, volgend jaar weer. :)

Wat een feest van herkenning. Was nog aan het kijken of ik een paar medefreaks zou zien, maar helaas niet gezien. Ik stond met mijn vrouw en wat vrienden links van de watertoren.

Had nog nooit waterbommen gezien, maar nu wel en zo dichtbij. Ik vond dat zeer mooi.

De opbouw van de show was de moeite waard. Salutes on te beginnen rustige opbouw, een step stuk ertussen weer wat rustiger, Ti-salutes in v-shape. Die klappen voelde ik in mijn ribben trillen.

En een mooie gevarieerde finale. Alles bij elkaar een show om vaker te zien.

Okee, dan is het nu echt tijd voor wat filmmateriaal :rolleyes:

[m]http://vimeo.com/6453426 [/m]

Let op: de laatste 1,5 minuut staat er dus helaas niet op. Maar de rest wel. Genieten maar! :bye:

Cameo

zoals belooft , hier wat foto's , let niet op de zonnekap en de regen druppels :p (zie eerdere post) .

AfbeeldingO_007.jpg

AfbeeldingO_018.jpg

AfbeeldingO_021.jpg

AfbeeldingO_023.jpg

AfbeeldingO_028.jpg

AfbeeldingO_036.jpg

AfbeeldingO_037.jpg

Je vergist je. De watershells stonden rechts gepositioneerd. Aan de linkerzijde stonden enkele singleshots klaar. Deze gingen echter jammerlijk het water in. Je ziet ook het effect niet. Ik heb dit uiteraard ook even geverifieerd bij Arjan en het bleek inderdaad zo te zijn. Shit happens. Ik heb verder geen gekke dingen gezien, dus valt het nog reuze mee. :D

Cameo

Ben bang dat Ajan zich vergist,die stond op het ponton de 5 en 6 inch aan te sluiten, samen met anderen stond ik op de landtong het programma aan te sluiten, dit was echt de watercake red carpet 9,02 ging de lading te water en 9.11 de rode mine vanuit het water de lucht in.

En idd gingen er een paar single shots te water , maar dit was in het midden van de opstelling en die schoten richting het meer.

volgens Frits van DreamFireworks was dit gewoon de watercake met mine's :p
er ging dus niks mis :D

ik zie een prima film en foto,s dank jongens :cool:

Laatst bewerkt:
Heb nog eens goed gekeken en je hebt gelijk, Palmtree. Excuus.
Ik zie ze nu ook "over het water stuiteren", dat viel me tijdens het monteren (was even een haastklusje vanmorgen) niet op. Mooie mines overigens. :bye:

Cameo

na 'n beetje gezocht te hebben op google , kwam ik dit tegen op http://www.beleefaalsmeer.nl

Puur Aalsmeer
Op 04-Sep-2010

Een dag vol activiteiten voor jong en oud, dat is zaterdag 4 september 2010 in Aalsmeer. Onder de noemer PUUR AALSMEER is er van ’s ochtends tot ’s avonds van alles te beleven voor iedereen die houdt van recreëren op of aan het water, van gezellig winkelen en van lekker eten en drinken. De hele dag is er een gezellige braderie. Deze dag zijn er ook de Westeinder Havendagen. ‘Last but not least’ wordt deze feestdag afgesloten met een spetterend vuurwerk tegen het fraaie decor van de Westeinderplassen. Zie voor meer informatie www.puuraalsmeer.nl

het vuurwerk is dus op 4 september en ik ben aanwezig .
zal ff 'n topic aanmaken voor 2010 .

ja had ik ook gelezen maar moest aardig zoeken dus begon te twijfelen. je zou denken dat er meer bekendheid aan zou worden gegeven.
maar ik ben van de partij

Back
Bovenaan