Aalsmeer 05-09-2009

Ik kom ook maar eens kijken, niet zo ver hier vandaan...

Hoe druk is het bij de toren? Ruimte genoeg om statief op te zetten? Vorige vuurwerkshow waar ik was liep iedereen mijn statief omver... Vond ik niet zo grappig.

Hmm, mijn ervaring is dat je aan de waterkant gerust je statief kan neer zetten, voorgaande jaren ging dat prima (Cameo en de mannen van FPM hun statieven..). Ik ben er vanavond ook, gezelli!

De show in Aalsmeer was weer SUPERRR!!!! Arjan, echt wederom mijn complimenten. We hebben staan genieten daar aan de waterkant, met Fred, Vivalabang, Damianus en Roelemans.

De show was weer bijzonder gevarieerd. De opening, zoals de traditie daar is, via een "vuurpijl" langs een koordje vanaf de watertoren. Daarna direct overgaand in een reeks waaiercandles. Verder vielen de gestepte en in Z-shape geplaatste salutes bijzonder goed bij het publiek. Mijn broekspijpen stonden af en toe te wapperen :D De 6" shells haalde je er zo tussenuit; wat een mooie brede effecten! Het was weer echt genieten.

Ik zal kijken of ik iets met het filmmateriaal kan gaan doen, want helaas had ik wat problemen met mijn camera. 80% van de show staat erop, maar de finale bijvoorbeeld niet en dat vind ik erg jammer. De finale was namelijk zeer uitbundig en spectaculair. Maar misschien dat er nog anderen gefilmd hebben?

@Red Baron, waar was je nou? :confused:

Groetjes,
Cameo

wat een geweldige show!!
heb ook staan te genieten !!af en toe een paar spetters regen van de bui die langskwam en over kudelstaart trok. er was aardig wat volk op de been trouwens
en altijd leuk om andere vwc'ers tegen te komen

Laatst bewerkt:
Net terug uit Aalsmeer, voor mij de eerste keer daar maar zeker niet de laatste
Een mooie opbouwende show waar een goed tempo in zat, en waarin veel te genieten was. Mooie bommen (veel salute,s), vooral de waterbommen waren spectaculair.
Mooie candles in Z. Prachtige afsluitende finale in mixed bommen en goud.
Maar vooral de start met de vuurpijl was extra leuk om mee te maken.
Heel veel publiek aanwezig.
Een aanrader voor een volgend jaar.

En inderdaad gezellig vertoeven met Cameo (Nick),Roel en partner, Damianus, Thunderlizzard en niet te vergeten Viva la bang met wie ik mocht mee rijden.
Viva, bij deze nog bedankt.

Ik hoop dat we de show nog een keer terug kunnen zien.
Ik hoop Nick dat het je gelukt is met de film.

:bye:

ja die waterbommen waren gigantisch Moontan!! en jullie stonden er mooi recht voor. ik vond het ook erg mooi dat ze van de dam en vanaf het ponton schoten.was een heel kostbaar showtje denk ik maar zeker elke euro waard.

Ben de film nu aan het afmonteren. Bijna alles staat erop, behalve een deel van het begin (de start met die fluitblokken/tails) en de laatste 1,5 minuut ontbreekt (dus ook die prachtige finale). Jammer, maar niks aan te doen. Ik zet alles later vandaag op Vimeo. Dan kunnen we nog even nagenieten.

Cameo

Nagenieten is altijd leuk. Leuk om jullie een keer te ontmoeten en het was zeer zeker de moeite waard! Bedankt voor de tip Cameo!
Het was een zeer leuke show met mooie heldere shells, mooie waterbommen en heerlijke gestepte salutes!

Ben de film nu aan het afmonteren. Bijna alles staat erop, behalve een deel van het begin (de start met die fluitblokken/tails) en de laatste 1,5 minuut ontbreekt (dus ook die prachtige finale). Jammer, maar niks aan te doen. Ik zet alles later vandaag op Vimeo. Dan kunnen we nog even nagenieten.

Cameo
ik heb de show ook ook gefilmt maar ben nog niet zo n ster in bewerken aangezien dit de 5e keer is ofzo dat ik gefilmt heb

Jij hebt 'm ook op film? Ben benieuwd :)

[offtopic]
Nabewerken stelt op zich niets voor. Het is een kwestie van vaak doen (routine krijgen) en het programma dat je gebruikt verkennen en doorgronden. De meest basale montage bestaat uit een selectie van het bronmateriaal welke al dan niet via overgangen (transitions) aan elkaar geknoopt worden. Kortom: gewoon proberen :cool:

Groetjes,
Cameo

Nou dat was een zeer aangenaam showtje. Ik ben er wel een fan van als er goed afgewisseld wordt met rustige en spectaculaire momenten. Die waterbommen waren wat extra's, had ze nog niet eerder (zo dichtbij) gezien.

Ik heb de show niet gefilmd, maar gefotografeerd. Zal tzt eens wat resultaten plaatsen. Helaas spetterde het een klein beetje, dus tegen het einde van de show waren er heel wat druppels op mijn foto's te zien.

Maar al met al een zeer geslaagde show.

Nou dat was een zeer aangenaam showtje. Ik ben er wel een fan van als er goed afgewisseld wordt met rustige en spectaculaire momenten. Die waterbommen waren wat extra's, had ze nog niet eerder (zo dichtbij) gezien.

Ik heb de show niet gefilmd, maar gefotografeerd. Zal tzt eens wat resultaten plaatsen. Helaas spetterde het een klein beetje, dus tegen het einde van de show waren er heel wat druppels op mijn foto's te zien.

Maar al met al een zeer geslaagde show.

heb net mn film bekeken en zag dat ik ook een druppel op mn lens had:cry:

Vond het een erg leuke show gister, mooie waterbommen en ook zeer lekker die salutes :D Heb de show ook gefotografeerd met 2 camera's, beiden hadden last van de druppels op de lens, had niet gerekend op regen.
Foto's ben ik nu op mijn computer aan het zetten, die komen vandaag wel online :)
Hopelijk komen er nog wat goede films, zou deze show graag terugzien.

wat 'n geweldige show was dit zeg , heerlijk tempo, goeie kwaliteit producten , lekker geschoten , gewoon toppie .

helaas met de foto's iets minder geluk gehad .
me draadontspanner begaf het vlak voor de show .
en 5 seconde voor de show begon begon het zachtjes te regenen , moest toen de hele tijd 'n doekje over m'n lens halen , waardoor de foto zoiezo al minder mooi wordt vanwege de vegen .
in de snelheid met het schoonmaken van de lens tijdens de show , heb ik me zonnekap er verkeerd op gezet , die zie je dus op sommige foto's :cry: .

laat in de middag of begin van de avond , gooi ik wat foto's online .

er was ook 'n erg gezellige groep freaks aanwezig , moontan , cameo , viva la bang , roelwijngaarden.com en volgens mij vergeet ik nog iemandt , bedankt voor de gezelligheid .

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan