Nee want dan rij je recht het publiek in. je kan beter in de woonwijk onder de watertoren parkeren.
Is dat de woonwijk Hornmeer?
Of weet je misschien een straatnaam waar ik de Tomtom naar toe kan sturen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee want dan rij je recht het publiek in. je kan beter in de woonwijk onder de watertoren parkeren.
ik heb de show ook ook gefilmt maar ben nog niet zo n ster in bewerken aangezien dit de 5e keer is ofzo dat ik gefilmt hebBen de film nu aan het afmonteren. Bijna alles staat erop, behalve een deel van het begin (de start met die fluitblokken/tails) en de laatste 1,5 minuut ontbreekt (dus ook die prachtige finale). Jammer, maar niks aan te doen. Ik zet alles later vandaag op Vimeo. Dan kunnen we nog even nagenieten.
Cameo
Nou dat was een zeer aangenaam showtje. Ik ben er wel een fan van als er goed afgewisseld wordt met rustige en spectaculaire momenten. Die waterbommen waren wat extra's, had ze nog niet eerder (zo dichtbij) gezien.
Ik heb de show niet gefilmd, maar gefotografeerd. Zal tzt eens wat resultaten plaatsen. Helaas spetterde het een klein beetje, dus tegen het einde van de show waren er heel wat druppels op mijn foto's te zien.
Maar al met al een zeer geslaagde show.