Aalsmeer 05-09-2009

moontan

VWC lid
Wanneer: 5 september 2009
plaats : Aalsmeer
provincie : Noord-Holland
wie : Dream Fireworks
kaliber: professioneel
Locatie : Strekdam Surfeiland Westeinderplassen, t.h.v. de watertoren
tijd : 23.00 uur

Hier zat ik op te wachten, echt een toppertje elk jaar :thumbsup:
Tot dusver ben ik ieder jaar bij deze show geweest en hij is telkens weer verrassend. Reken bij het bezoek aan deze show op veel bijzondere shells (max. 4") waaronder waterbommen. Vorig jaar had men lampionshells die alle aandacht trokken. Verder heel veel blokken van Jorge (zoals de BS-120, ons allen bekend denk ik?). Genieten van een bijzonder stukje vuurwerk op een bijzondere lokatie op het water.

Ik sta als vanouds weer aan de kade met mijn cam. Wie komen er nog meer die kant op? :cool:

Hier is mijn registratie van vorig jaar:

[m]http://www.vimeo.com/1682746[/m]

Cameo

UPDATE: Max kaliber is dit jaar 6 inch :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Cameo (Nick) heeft mij zo enthousiast gemaakt, dat ik bijna niet kan weigeren.
Ik kom dus ook naar Aalsmeer.
Wie volgt?

Damian, ik kom ook met OV. Laatste bus/trein vertrekken nog om 23.45 uur.
In mijn geval richting Hilversum/Utrecht.

Deze show word toch geschoten ter gelegenheid van mijn verjaardag een paar dagen later? :D Haha, nee maar waarvoor word deze show gehouden, of word het gewoon geschoten voor de lol?
Zal kijken of ik erheen kan, afstand is wel te doen voor mij. Cameo nog bedankt voor het filmpje van de show van vorig jaar. Leuk ook trouwens dat het kaliber omhoog is dit jaar, dat beloofd wat. Hopelijk tot dan!

Klopt Fred. Een stukje historie leert dat dit vuurwerk tot 2008 werd gevierd en betaald ter ere van het lokale bloemencorso. Daar werd vorig jaar ineens "de stekker uit getrokken", waarna ik mij zorgen maakte over het voortbestaan. Gelukkig is er op tijd een nieuwe sponsor voor de show gevonden en is het vuurwerk er zelfs op vooruit gegaan vanaf dat moment.

Cameo

Cameo.. volgende keer wel ff gedag komen zeggen als we meters bij je vandaan staan met onze cameras he? hahaha

Ik denk dat ook ik wel ff kom kijken weer :)

Samen met Viva la Bang aanwezig in Aalsmeer.
Als ik dit zo lees hier wordt het vast een hele happening vrijdag.
1e keer Aalsmeer voor mij, ben benieuwd,kijk er naar uit.

Ja, inderdaad mensen, let op! Het is op zaterdag 5 september! Anders lopen we elkaar mis en dat zou jammer zijn :)

Cameo

Rectificatie van mijn post, wat ben ik toch een oen. :cry::cry:
Natuurlijk valt 5 september op een zaterdag.
Dank aan Jeffrey van deze oude man. haha :applause:

Back
Bovenaan