[8416] Peruvian Jaguar

De video even snel geknipt. Helaas gebeurde waar ik bang voor was: vonkoverslag met de Zena Event 4 die ervoor zat. Die zie je dus in het midden. Maar de Peruvian is duidelijk te zien. Nauwelijks op beeld te krijgen, terwijl er toch op 30-40 meter gefilmd is. Het al genoemde lanceergeluid is op video niet echt goed te horen.

Aan het einde zie je het begin van de Triple X nog even.

ik vond deze beter dan elegant night maar smaken verschillen , goud tot aan de grond samen met de kleuren echt een toppertje

Ziet er prachtig uit ja, reacties zijn ook duidelijk overtuigend.
Jammer dat zoiets niet op de Nederlandse markt te koop is, zou m.i. direct een must have zijn met dat goud en die kleuren. Stookweertje was er ook perfect voor.

Wat een baggervette kist zeg... heldere kleuren, dikke bursts, kruipend goud, dikke mines en doffe dreunen bij het lanceren van de bombettes! En dat in een waaier, in de aanbieding gescoord a 135€ en elke cent waard.

Hier een youtube link naar mijn video

Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen jaar deze bak ook gehad, gaaf blok alleen moest zelf nog een keer aansteken vanwege dat ik niet helemaal goed had gelont.

Vorig jaar gehad dit jaar weer . Wat een bak de hangtime van het goud bizar . Wederom samen met Elegant Night gehad . Maar deze is de beste voor me

Back
Bovenaan