[8415] Arabian Leopard 100sh

Inderdaad, wat een "sukkel". Echt zonde dat hij zijn camera niet naar boven heeft gericht. Als het een blokkie van mij was geweest, dan was ik zeer ontstemd geweest over de filmer :(

Zo te horen is het een ZIJ (Britt ben jij nou de Sjaak... 0.48) en zo te horen wil ze het ook niet. Met deze filmkwaliteiten zal het ook niet meer hoeven vermoed ik :D

Zijn er nog mensen die deze het afgelopen jaar ervaren hebben? Ik vraag dit i.v.m. de nu lopende Zena actie. Ik ben nog niet volledig overtuigd op grond van reacties in dit topic.

Mooie bak hoor, maar vooral mooi vanaf een afstand. Ben ik de enige die zich stoort aan die heldere mines waardoor je de effecten slecht ziet? Lijkt me niet de ideale box om van onder te filmen.

Mooie bak hoor, maar vooral mooi vanaf een afstand. Ben ik de enige die zich stoort aan die heldere mines waardoor je de effecten slecht ziet? Lijkt me niet de ideale box om van onder te filmen.

Misschien iets minder focussen op het filmen, en meer op het koekeloeren met je eigen ogen.

Misschien iets minder focussen op het filmen, en meer op het koekeloeren met je eigen ogen.

Heeft niet alleen met filmen te maken, had ook kijken moeten staan. Ik heb sowieso nog nooit vuurwerk gefilmt. Heb alleen het idee dat die mines zo helder zijn, dat de effecten daar achter een beetje weg vallen

Prachtige box inderdaad met ontzettend felle kleuren en een goede effectgrootte. Echt een topper!

Is te zien als 7e product in onze show vanaf 3:52 in combinatie met de Azul van Funke.

Wat een pareltje vanuit Luypears Label.
Beetje het zusje van Funke Yggdrasil, met die kleuren en 1 effect[

��������

Back
Bovenaan