500gram Duitsland 2010

Knock out XXL = Big Mc Thunder
Blackout = Kickstarter
Maffia = Cybershot
Stealth = Pokerface
Sumo hero = Womanizer
Space Jam = Fire Storm
Offspring = Alcatraz
Top of the bill = Close 2 heaven
Voodoo = Kamuro King
Maximum = Full Size
Big bad Bombs = Supernatural
Cryptonite = Midnight Mirical
Kingsize = Tomahawk
Extravaganza = Phosphor
Midnight special = Vertical Limit

http://www.feuerwerk-forum.de/showthread.php?t=26554&page=67

Knock out XXL = Big Mc Thunder
Blackout = Kickstarter
Maffia = Cybershot
Stealth = Pokerface
Sumo hero = Womanizer
Space Jam = Fire Storm
Offspring = Alcatraz
Top of the bill = Close 2 heaven
Voodoo = Kamuro King
Maximum = Full Size
Big bad Bombs = Supernatural
Cryptonite = Midnight Mirical
Kingsize = Tomahawk
Extravaganza = Phosphor
Midnight special = Vertical Limit

http://www.feuerwerk-forum.de/showthread.php?t=26554&page=67

Toen we zaterdag bij Lesli waren i.v.m. de nieuwe producten show, heb ik 2 foto's gemaakt van de cakes die Lesli in Duitsland gaat verkopen.

DSC_2525.jpg

DSC_2526.jpg

prijzen verschillen niet eens zoveel met de prijzen in nederland, hooguit een eurotje of 5 hier en daar, maar toch leuk voor de duitsers dat ze nu ook camuro kings de lucht in kunnen jagen:D

Nog een nieuwe cake van Lesli voor de Duitse markt, geen 500 grammer, maar wel één met een (voor mij helemaal) bijzondere naam: Golden Earring
(met dank aan Michel voor de foto)

Die heb je vast al wel als dummy meegekregen hoop ik Fred.
In het geval van niet wens ik je alvast een gezegende jacht toe!

prijzen verschillen niet eens zoveel met de prijzen in nederland, hooguit een eurotje of 5 hier en daar, maar toch leuk voor de duitsers dat ze nu ook camuro kings de lucht in kunnen jagen:D

Ik heb mijn twijfels omdat de prijzen in Duitsland altijd al behoorlijk veel lager lagen dan in Nederland en ik niet voorzie dat zij nu opeens onwijs veel van deze cakes zullen gaan kopen. En volgens mij zijn of worden hun "eigen" producten met 500 grammers erin ( Weco,Nico,Keller etc. ) behoorlijk goedkoper.Maar de toekomst zal het leren :rolleyes:

Het kan naar mijn mening alleen maar positief uitpakken! 500grammers voor betaalbare prijzen. Ze moeten zich toch richten op de duitse markt en die duitsers zijn niet gewend om 80 euro voor een vuurwerkpot neer te leggen.
Bovendien zitten er denk ik minder belastingen en dergelijke op in Deutschland.

Maar we zullen zien, ik vind het alvast leuk nieuws om te horen en einde van het jaar ga ik me er druk om maken :D

VOODOO (CAMURO KING)

Profi-Tipp: Empfohlen vom Pyrotechniker!Artikelnummer L15842
Hersteller Lesli Feuerwerk
Klasse II
Gefahrgutklasse 1.4G
Gewicht 3900 g
Brenndauer 30 sek
Effekthöhe 30 m
NEM 500 g
Preis € 54,95
49-Schuss-Kamuro-Batterie mit mächtigen, lang brennenden goldenen Palmen mit wunderschönen königsblauen Farben, gefächert geschossen. Ein Traum...

http://roeder-feuerwerk.de/shop/shop.details.php?artikel=1622

is toch mooi €.15,00 tot €.20,00 goedkoper, maar om daarvoor helemaal naar duitsland te rijden nou nee.

maar hij blijft geweldig deze camuro/voodoo

En ook dat is terecht. Het is nog 55,- vind ik nog vrij prijzig. Maar we zullen zien, misschien is de concurentie groter in Duitsland. Duitsers zijn toch niet zo heel erg vuurwerkmindend.

Maar moeten we dit ook eigenlijk zien als één wetgeving voor heel Europa? Omdat Duitsland nu de wetten verandert want in dat land is er toch nooit problemen met vuurwerk?

Die 55 euro voor een Camuro King is nog aan de hoge kant, zeker voor Duitse begrippen.Ik verwacht echter dat die prijs in Duitsland zeker lager zal komen te liggen bij de supermarktketens zoals Aldi en Lidl

In Duitsland is vorig jaar oktober de wet aangepast. Netto kruitgewicht van een cake is verhoogd naar maksimaal 500 gram.

De Duitsers op www.feuerwerk.net zijn helemaal lyrisch over de Camuro King.
En terecht.!! Alleen zijn ze niet zo enthousiast over de prijs.

Dat waren ze eerder ook over de Full Size, totdat ze doorkregen dat er op het filmpje 6 tegelijk geschoten werden.
Erg leuk trouwens om het te volgen, tis een kopie van de diskussie die hier 4 jaar geleden is gevoerd.

Ze zijn inderdaad helemaal geil op de Voodoo ( Camuro King ), maar ik lees ook dat de hoge prijs toch een behoorlijke drempel kan gaan worden.

Maar wel leuk om het topic te volgen :wink:

Die 55 euro voor een Camuro King is nog aan de hoge kant, zeker voor Duitse begrippen.Ik verwacht echter dat die prijs in Duitsland zeker lager zal komen te liggen bij de supermarktketens zoals Aldi en Lidl

In Duitsland is vorig jaar oktober de wet aangepast. Netto kruitgewicht van een cake is verhoogd naar maksimaal 500 gram.

Correctie 600 Gram :p 100 Gram voor fontein en 500 gram voor cake

Eeeuh Moontan, waar staat dan precies dat ze aan duitsland gaan leveren? Ik zie alleen het consumenten gedeelte in de duitse taal

Back
Bovenaan