500gram Duitsland 2010

Ben ik mee eens... De cakes met de zogenoemde Silvester techniek komen het beste tot hun recht.

Heb de beschikbare video's, afmetingen en bruto gewichten toevoegd aan de topics hier: Klikkerdeklik!

Ik ben niet onder de indruk van de nieuwe 500 grams cake,s
Het zijn er overigens in aantal niet veel.!!
Waar ik wel van onder de indruk ben is dat Weco het allemaal weer zo mooi en snel voor elkaar heeft. In januari al de presentatie van de producten voor 2010.

Ik ben ook niet onder de indruk van de producten.
Vind het geen spannende effecten en vind het vreselijk dat die fontijn-cakes er bij zitten. Maar had gehoord dat de Duitsers daar dol op zijn:p
Nu is te hopen dat de prijzen meevallen, dan valt het nog te overwegen.

Ben zelf ook niet helemaal overtuigd van de 500 grams.
Toch zitten er een aantal leuke producten erbij zoals de razor light.

De producten van Weco vallen mij erg tegen.
Alleen de crystal eyes en dicke Berta is wel leuk.
Maar ja las je dat vergelijkt met wat je in Nederland kan kopen.

Van de nieuwe 500 grams produkten van weco vind ik de big bang en de corona wel aardig wat betreft effect.
De overige potten kunnen me niet echt boeien zeker niet als je vergelijkt met wat er op de nederlandse markt te krijgen is.Hier blijkt toch uit dat we op de nederlandse markt een aantal jaartjes voorsprong hebben.
Deondanks zal ik als de prijs gunstig is toch een aantal willen proberen om te kijken wat het is.

Ben benieuwd wat Weco gaat maken van de 500grammers, persoonlijk vond ik alle Weco NL producten onder de 200 gram erg goed, dit komt natuurlijk mischien omdat Weco al jaren in Duitsland actief is met deze potjes, nu vond ik de 500 grammers niet van de zelfde kwaliteit als de 200 grammers. Hopelijk komt hier nog verandering in.

Ben benieuwd wat Weco gaat maken van de 500grammers, persoonlijk vond ik alle Weco NL producten onder de 200 gram erg goed, dit komt natuurlijk mischien omdat Weco al jaren in Duitsland actief is met deze potjes, nu vond ik de 500 grammers niet van de zelfde kwaliteit als de 200 grammers. Hopelijk komt hier nog verandering in.

Ben het geheel met je eens.
Ik heb een aantal 500 grams cake,s live tijdens een demo mogen bewonderen en ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan en al helemaal niet voor de absurd hoge Nederlandse prijzen.

maar dat komt ook omdat WECO nog helemaal niet bekend is met 500 gram, hopelijk komt hier nu verandering in!

maar dat komt ook omdat WECO nog helemaal niet bekend is met 500 gram, hopelijk komt hier nu verandering in!

Kan het soms ook zo zijn dat de smaak van de gemiddelde Duitse vuurwerkliefhebber anders is dan onze smaak?
Bij de 500 grams cake,s van Weco Nederland zag ik bij 3 cake,s een langdurende fontein als begin en finale met daartussen wat effecten
Duitsers zijn vooral dol op kometen,tails en vulkanen/fonteinen, tenminste dat is mijn mening gebaseerd op het aanbod in Duitsland

als ik kijk naar de producten zijn de 500 grammers of iets minder gram vaak met veel schoten zoals 81 en 90 shots. Enkel de cakes met "sylvester teckniek" komen een beetje bij ons in de buurt.

mooie pot
goede tijdsduur
harde burstknallen
mooi effecten op film
aleen mis ik een beetje een finale
maar toch leuk om zo vroeg in het jaar al nieuwe producten te kunnen beoordelen

Back
Bovenaan