5 mei Hilversum

Weer door Azuma? Top, vorig jaar hadden ze ook de klus geklaard, het was een erg mooi vuurwerk toen!:cool:

Edit: o ik zie net dat 'ie vorig jaar niet door Azuma was geschoten? Maar ik meen te herinneren dat er vorig jaar allemaal bordjes (peiertjes:p) hingen met "Azuma fireworks" en een 06-nummer eronder.. Zal wel ergens anders zijn geweest dan:bonk:..

Vorig jaar is het ook door Azuma geschoten (voormalig Skylight Fireworks). Hun schieten het al heel wat jaartjes.

Vorig jaar is het ook door Azuma geschoten (voormalig Skylight Fireworks). Hun schieten het al heel wat jaartjes.

Dat is zo Tony.
Ze doen het al jaren.
In de aankondiging van mij boven zou je er ook uit op kunnen maken dat ze het dit jaar voor het eerst doen, en dat is niet zo.
Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar de show van dit jaar.
Ik vond hem vorig jaar magnifiek. (ondanks de korte finale)
:wink:

GT Pyrotechnics = Azuma Fireworks en dat was voorheen Skylight zoals Tony al aangaf.

Zelf ben ik er dit jaar niet bij, toch wel een beetje jammer natuurlijk, kom er al jaren, maar ga dit jaar naar België voor een show.
In Hilversum is het altijd een leuke show wat ze wegschieten die ook zeker de moeite waard is om een stukje te rijden. Wel moet ik bekennen dat ik ze met het jaar minder vindt worden. Vorig jaar was de opzet wel weer beter, maar liep het vooral bij de finale niet lekker, hele rekken bleven staan en zijn enkele minuten na de finale nog weggeschoten. Dat is gewoon zonde, maar het was toch al een betere show dan wat we ondertussen gewend waren.
Hopen voor diegenen die nu weer gaan dat ze wederom een mooie show neerzetten, maar dat ie nu wel in zijn geheel goed gaat. :wink:

Las ook iets op FPM dat ze een test willen doen met geluidsopnames. Ze willen op meerdere punten microfoons bevestigen om zo een Surround-geluid te kunnen produceren. Ben zeer benieuwd of dat goed uitpakt, moet een beste klus wezen. :)

Vond het vorig jaar een perfecte show.
Vooral met die bengaalse vuren was schitterend om te zien.
Enige minpunt was de finale, maar goed, als dat ook goed gaat kunnen we een hele mooie show verwachten.
En nu komt er ook nog een speciale geluidsshow. Ben reuze benieuwd.
Over 2 weken weten we meer.

is voor ons een mooie thuis wedstrijd he moontan.. ik zal hierbij ook zeker aan wezig zijn

Ik zal er waarschijnlijk ook bij zijn! (voor mij is het min of meer ook een soort van ''thuiswedstrijd'', ik woon namelijk in Huizen!)
Misschien film ik het ook wel..

>_> heb ik dat weer, ben ik op vakantie :bonk: ook leuk natuurlijk, maar wel jammer dat ik het Vuurwerk niet kan zien:cry: . Een kennis (pyrotechnicus bij DreamFireworks) die er vorig jaar was, vond het tegenvallen. Ik hoop dat het dit jaar beter georganiseerd is!

Vincent

>_> heb ik dat weer, ben ik op vakantie :bonk: ook leuk natuurlijk, maar wel jammer dat ik het Vuurwerk niet kan zien:cry: . Een kennis (pyrotechnicus bij DreamFireworks) die er vorig jaar was, vond het tegenvallen. Ik hoop dat het dit jaar beter georganiseerd is!

Vincent

Een vuurwerkshow analyseren blijft een subjectieve bezigheid.
Wat de een mooi vond, was een ander weer zeer kritisch.
Maar mijn persoonlijke ervaring was dat ik het een top show vond met hele bijzondere effecten.
Vorig jaar waren ze trouwens van FPM de hele dag aanwezig.
Is dit nu weer het geval?

Een vuurwerkshow analyseren blijft een subjectieve bezigheid.
Wat de een mooi vond, was een ander weer zeer kritisch.
Maar mijn persoonlijke ervaring was dat ik het een top show vond met hele bijzondere effecten.
Vorig jaar waren ze trouwens van FPM de hele dag aanwezig.
Is dit nu weer het geval?

Ik ben niet de vinnie van FPM, dus ik weet er niets van.
Ik wens jullie desalniettemin toch een leuke avond toe!

Vincent

Huh? Je bedoelt te zeggen dat de vinnie van FPM niet eens een account op VWC heeft gemaakt:shocked: ?

Ik denk trouwens wel dat FPM er de hele dag zal zijn, in ieder geval een aantal van de crew wel. Lijkt me logisch.
:bye:

Ik vraag me af of dit onze Vinnie is die hier boven spreekt.
Zo ver ik weet is die niet met vakantie maar gewoon in Hilversum aan het opbouwen. Dit jaar zullen er denk 2 a 3 mensen van ons bij zijn. Ik en Titan gaan naar Bonn en waarschijnlijk stapt er nog wel iemand bij ons in...

**Edit** ik zie dat het inderdaad Vinnie niet is.**

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af of dit onze Vinnie is die hier boven spreekt.
Zo ver ik weet is die niet met vakantie maar gewoon in Hilversum aan het opbouwen. Dit jaar zullen er denk 2 a 3 mensen van ons bij zijn. Ik en Titan gaan naar Bonn en waarschijnlijk stapt er nog wel iemand bij ons in...

**Edit** ik zie dat het inderdaad Vinnie niet is.**

Dan kom ik op 5 mei overdag even een kijkje nemen bij de opbouw.
Bonn is natuurlijk ook een geweldige optie.

Ik vraag me af of er ook iets van 2" watershells mogen? Of mag dit niet ivm de eenden of het ondiepe water? Ken die wetten niet zo goed...:rolleyes:

Ik vraag me af of er ook iets van 2" watershells mogen? Of mag dit niet ivm de eenden of het ondiepe water? Ken die wetten niet zo goed...:rolleyes:

Vorig jaar schoten ze ''water bengalen'' , dit waren een soort shelletjes die het water in werden geschoten en daarna allemaal ''drijvertjes'' gaven die tot crackling uitbarste, erg gaaf effect maar net iets té voor in zo'n kleine vijver:p

Vorig jaar schoten ze ''water bengalen'' , dit waren een soort shelletjes die het water in werden geschoten en daarna allemaal ''drijvertjes'' gaven die tot crackling uitbarste, erg gaaf effect maar net iets té voor in zo'n kleine vijver:p

Inderdaad kruitsnuiver. Die bengalen konden nog maar nét. Het scheelde niet veel of ze lagen bij het publiek voor de voeten haha. Wel erg gaaf stuk vuurwerk wat je niet vaak in een Nederlandse show tegen komt.

Inderdaad kruitsnuiver. Die bengalen konden nog maar nét. Het scheelde niet veel of ze lagen bij het publiek voor de voeten haha. Wel erg gaaf stuk vuurwerk wat je niet vaak in een Nederlandse show tegen komt.

Volgens mij waren dat de waterbengalen van Beko, want die hebben ze ook in rood en dan crackling, zal wel 63mm geweest zijn.

Zijn die ook in kleindere maten? (2" ipv 2.5")
In dat geval is er een grote kans om hem dit jaar weer tegen te komen.:wink:
:bye:

Back
Bovenaan